endrebjo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Bruker vann og Lano morgen og kveld, og det fungerer fint. Har heller ikke prøvd andre ting. Litt forebyggende arbeid som jakt etter hudormer og liknende hjelper også på. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Etter det jeg husker ender man i Norge opp med å betale under 1000,- for en Roaccutane-kur, i forhold til alvoret som skal til for at man skal få kuren (altså, jeg synes personlig det er ganske ille dersom ingen andre kurer har virket, selv om antallet kviser kanskje ikke er enormt, for å ha presisert det firstperson) synes jeg ikke dette er en særlig betydelig sum. Takk for komplimentet, Rxj0n! En night cream er logisk nok en krem som brukes om natten, ofte har disse forskjellige vitaminer og lignende i seg, laget for å gjenoppbygge og friske opp huden. En day cream, derimot, har mer fokus på å beskytte huden mot alt det skumle den kommer borti av sollys, eksos og lignende i løpet av en dag. Edit: Lano er bannlyst fra ansiktet. Bruk en god cleanser. Endret 10. oktober 2005 av thomasr Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Etter det jeg husker ender man i Norge opp med å betale under 1000,- for en Roaccutane-kur, i forhold til alvoret som skal til for at man skal få kuren synes jeg ikke dette er en særlig betydelig sum. Takk for komplimentet, Rxj0n! En night cream er logisk nok en krem som brukes om natten, ofte har disse forskjellige vitaminer og lignende i seg, laget for å gjenoppbygge og friske opp huden. En day cream, derimot, har mer fokus på å beskytte huden mot alt det skumle den kommer borti av sollys, eksos og lignende i løpet av en dag. Du har ikke tilfeldigvis noen slike rensegreier å anbefale? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Som jeg nevnte på forrige side er Dermalogicas produkter veldig bra. Disse koster litt, men er absolutt verdt det. Det finnes også andre alternativer på apotekene, mange av disse er helt sikkert rimeligere og fungerer likevel utmerket godt, spør personalet, disse har veldig ofte god greie på slikt. I tillegg kan de få tatt en titt på huden din, så du faktisk får det du trenger. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 -Skal til lege i slutten av måneden for å sjekke om jeg skal bruke raoccan..eller hva det nå heter. Faen ta de forpulte satans kvisende, som om ikke det var nok så har jeg fått noen arr. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 altså, jeg synes personlig det er ganske ille dersom ingen andre kurer har virket Ja, skjønner! Enig. Jeg brukte vel en krem som het aberela, men lurer på om ikke den var på resept? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Aberela er «reseptbelagt i gruppe C» (sakset fra preparatomtalen), jeg aner ikke hva dette betyr i detalj, men reseptfritt er det i alle fall ikke. Basiron er vel blant de få reseptfrie legemidlene man får kjøpt mot acne i Norge. Endret 10. oktober 2005 av thomasr Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Noen gode tips: Kutt ut brus, godteri, potetgull etc... Få deg frisk luft... Ta bastu / vask deg i ansiktet med vann med intervaller... Sol deg / ta sol... En eller flere av disse skal hjelpe. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kosthold skal ikke ha noenting å si, bare gamle myter. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kosthold skal ikke ha noenting å si, bare gamle myter. Det er dette som er en myte. Om du spiser en hvitløk om dagen, komer det hvitløk ut av huden. (det lukter ihvertfall sånn) Om du spiser masse dritt, kommer det masse dritt ut av huden. (det ser iaf sånn ut) Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 bruk barberhøvel. eneste bivirkning er at man blør litt og kan gjøre litt vondt og kan eventuelt få arr ^^ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Finnes en slik krem på små tuber som du smører på og dagen etter så er de borte Får kjøpt det på apoteket, obs obs ikke få det på øynene! Edit: Kan ikke noen snart drepe Leif? Endret 10. oktober 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hva er bivirkningene? Selvmordsforsøk og selvmord er problem som Legemiddelverket ser alvorlig på. Fordi man ikke kan utelukke en sammenheng mellom selvmord og Roaccutan-bruk, har Legemiddelverket krevd at produsenten skal omtale dette i informasjon til hudlegene. Det blir presisert at legen skal undersøke pasientens psykiske helsetilstand nøye før han anbefaler Roaccutan-behandling. Han skal også følge pasienten nøye under behandlingen og eventuelt gi nødvendig behandling for plager som oppstår, f.eks. antidepressiv behandling. wtf? seriøst? Nei. Har tatt det sjølv. Tørr hud og tørre lepper er det aller mest vanligaste. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Er du i puberteten? Prøv å gjøre deg ferdig med denne! Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Omega 3-6-9 og vitaminkompleks funker bra. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Etter det jeg husker ender man i Norge opp med å betale under 1000,- for en Roaccutane-kur, i forhold til alvoret som skal til for at man skal få kuren (altså, jeg synes personlig det er ganske ille dersom ingen andre kurer har virket, selv om antallet kviser kanskje ikke er enormt, for å ha presisert det firstperson) synes jeg ikke dette er en særlig betydelig sum. Takk for komplimentet, Rxj0n! En night cream er logisk nok en krem som brukes om natten, ofte har disse forskjellige vitaminer og lignende i seg, laget for å gjenoppbygge og friske opp huden. En day cream, derimot, har mer fokus på å beskytte huden mot alt det skumle den kommer borti av sollys, eksos og lignende i løpet av en dag. Edit: Lano er bannlyst fra ansiktet. Bruk en god cleanser. Hehe sorry hvis du følte deg truffet. Det er uvitenheten min som har skylda. Saks? Barberhøvel?.....neitakk? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har en slags grånn såpe fra BodyShop tror jeg, den er veldig effektiv bare vaske ansiktet med den og den gjør kvisene svakere så de enkelt kan klemmes ut uten at det gjør dritvondt. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har en slags grånn såpe fra BodyShop tror jeg, den er veldig effektiv bare vaske ansiktet med den og den gjør kvisene svakere så de enkelt kan klemmes ut uten at det gjør dritvondt. Det heter min og, men jeg tror den er ødelagt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ostehøvel funker fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå