Gå til innhold

Hvordan fjerner DU kviser?

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det jeg husker ender man i Norge opp med å betale under 1000,- for en Roaccutane-kur, i forhold til alvoret som skal til for at man skal få kuren (altså, jeg synes personlig det er ganske ille dersom ingen andre kurer har virket, selv om antallet kviser kanskje ikke er enormt, for å ha presisert det firstperson) synes jeg ikke dette er en særlig betydelig sum.

Takk for komplimentet, Rxj0n! En night cream er logisk nok en krem som brukes om natten, ofte har disse forskjellige vitaminer og lignende i seg, laget for å gjenoppbygge og friske opp huden. En day cream, derimot, har mer fokus på å beskytte huden mot alt det skumle den kommer borti av sollys, eksos og lignende i løpet av en dag.

Edit: Lano er bannlyst fra ansiktet. Bruk en god cleanser.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Etter det jeg husker ender man i Norge opp med å betale under 1000,- for en Roaccutane-kur, i forhold til alvoret som skal til for at man skal få kuren synes jeg ikke dette er en særlig betydelig sum.

Takk for komplimentet, Rxj0n! En night cream er logisk nok en krem som brukes om natten, ofte har disse forskjellige vitaminer og lignende i seg, laget for å gjenoppbygge og friske opp huden. En day cream, derimot, har mer fokus på å beskytte huden mot alt det skumle den kommer borti av sollys, eksos og lignende i løpet av en dag.

Du har ikke tilfeldigvis noen slike rensegreier å anbefale? :)

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte på forrige side er Dermalogicas produkter veldig bra. Disse koster litt, men er absolutt verdt det. Det finnes også andre alternativer på apotekene, mange av disse er helt sikkert rimeligere og fungerer likevel utmerket godt, spør personalet, disse har veldig ofte god greie på slikt. I tillegg kan de få tatt en titt på huden din, så du faktisk får det du trenger.

Lenke til kommentar

Aberela er «reseptbelagt i gruppe C» (sakset fra preparatomtalen), jeg aner ikke hva dette betyr i detalj, men reseptfritt er det i alle fall ikke. Basiron er vel blant de få reseptfrie legemidlene man får kjøpt mot acne i Norge.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Hva er bivirkningene?
Selvmordsforsøk og selvmord er problem som Legemiddelverket ser alvorlig på. Fordi man ikke kan utelukke en sammenheng mellom selvmord og Roaccutan-bruk, har Legemiddelverket krevd at produsenten skal omtale dette i informasjon til hudlegene. Det blir presisert at legen skal undersøke pasientens psykiske helsetilstand nøye før han anbefaler Roaccutan-behandling. Han skal også følge pasienten nøye under behandlingen og eventuelt gi nødvendig behandling for plager som oppstår, f.eks. antidepressiv behandling.

wtf? seriøst?

Nei. Har tatt det sjølv. Tørr hud og tørre lepper er det aller mest vanligaste.

Lenke til kommentar
Etter det jeg husker ender man i Norge opp med å betale under 1000,- for en Roaccutane-kur, i forhold til alvoret som skal til for at man skal få kuren (altså, jeg synes personlig det er ganske ille dersom ingen andre kurer har virket, selv om antallet kviser kanskje ikke er enormt, for å ha presisert det firstperson) synes jeg ikke dette er en særlig betydelig sum.

Edit: Lano er bannlyst fra ansiktet. Bruk en god cleanser.

Hehe sorry hvis du følte deg truffet. Det er uvitenheten min som har skylda.

Saks? Barberhøvel?.....neitakk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...