Stringer Bell Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Har et skoleprosjekt hvor vi skal lage en reklame. Jeg og noen kamerater valgte da og lage en reklame om Adidas. Vi har laget et ''kontroversielt'' bilde tatt med vanlig digitalkamera og edita litt i PS. Lurte på om jeg kunne fått litt kritikk? Bilde http://img.photobucket.com/albums/v443/sig...adidaskompr.jpg Går GK.. Endret 10. oktober 2005 av siggetheman Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Mja.. Så-som-så, i grunn. Veldig tydelig at dere har brukt blits eller annen kunstig belysning. Liker heller ikke de kuttede hjørnene, Idéen er forsåvidt god nok, men dere kunne ha funnet et bedre sted å ta bildet. Slik det er nå blir det veldig kunstig og tamt. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ideen med billedet er OK, men jeg savner noget mere dynamik og bevægelse i billedet, der kan skabe liv i det. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Må no si det at jeg fikk ikke akkurat noe reklamefølelse av det bildet, mer som ett reklameforsøk inspirert av "Blair Witch Project". Reklame har ofte ett budskap, men her ser jeg absolutt ikke noe budskap. Mitt forslag: prøv på nytt. Endret 14. oktober 2005 av stoners Lenke til kommentar
larskt Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Greit bilde, men som reklame fungerer det ikke helt. Er skoene så dårlige at han må legge seg ned? Budskapet er som nevnt noe uklart. Endret 16. oktober 2005 av larskt Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Fikk en liten ide her; prøv å lag en bildeserie... Fire bilder eller noe i en serie der man går fra stillestående ball (frispark etc) til ballen går rett i nota, om du skjønner hvor jeg vil hen? Bare en ide ut av det blå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå