SuperHeMan Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hallais. Jeg trenger en ny mobil og en mp3-spiller, hva ville dere gått for? Fordel med W800i er jo alt i en enhet + 512 MB minne som jeg kan bruke i et digitalt fotoapparat.... Fordel med X480 + Nano er mindre tlf i lommen + bedre mp3 spiller med større lagringskapasitet.... Så jeg er i et dilemma..... prisen bli vel ca lik Noen som kan hjelpe meg? (er også åpen for andre alternativer) På forhånd takk Lenke til kommentar
Geita Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Heisann. Jeg hadde noe lignende dilemma for litt siden. Jeg gikk for SE w800i og angrer hvertfall ikke. Den anbefales! Jeg synes mp3-spilleren er helt kurant. Lydkvalitet er mye bedre enn forventet Øreproppene som følger med er, faktisk, ganske bra også. Som en ekstra pluss; 2MPix-kameraet er heller ikke påklagelig. Som Mobil er den brukervennlig og rask i menyene. Negative sider..? Hmm, liten skjerm kanskje? PS: SanDisk-minnebrikkene fås jo opptil 2GB. Kanskje mye mer med tiden? Lykke til med valget.. Lenke til kommentar
SE Laffen Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Liten skjerm?... Mindre enn på K750i?? Det der svarte området fra skjermen til telefonkanten... Er det stort? Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det svarte på det bildet der, er også skjerm. Det så veldig snodig ut, men jeg vet ikke om det et theme han har på som gjør det, eller hva det er .. Men skjermen er heeelt lik som k750i sin! Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg ville absolutt gått for W800i! Det er en utrolig bra telefon som har alt, og det vil du merke ved at du alltid har med deg mp3-spiller, fotoapparat, mobiltelefon osv. uansett hvor du er hen i verden. Før brukte jeg å savne mp3-spilleren fordi jeg ikke alltid hadde den med meg, men nå slipper jeg det problemet. Uansett, kjøp W800i! Lenke til kommentar
SuperHeMan Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Det ble en W800i på meg Er så langt veldig fornøyd! Fant en fremgangsmåte for å doble minnekortet som følger med, har ikke prøvd det enda, men det ser jo lovende ut Det er sikkert link til fremgangsmåten allerede her på forumet, men jeg har ikke sett den så her er linken: Oppskrift Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det ble en W800i på meg Er så langt veldig fornøyd! Fant en fremgangsmåte for å doble minnekortet som følger med, har ikke prøvd det enda, men det ser jo lovende ut Det er sikkert link til fremgangsmåten allerede her på forumet, men jeg har ikke sett den så her er linken: Oppskrift 5051613[/snapback] Joda, det er linket til denne fremgangsmåten her på forumet også, men som du ser både i tråden du linker til, og tråden her på amobil.no, så er dette mer et "optisk bedrag" enn noe annet. Kjøp deg heller et større minnekort du, så kan du nyte godt av 1 reell GB, eller 2 Lenke til kommentar
SE Laffen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Er 2290Kr dyrt for en W800i med YoungTalk?... Endret 24. oktober 2005 av SE Laffen Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Er 2290Kr dyrt for en W800i med YoungTalk?... 5052574[/snapback] Hvor finnner du deT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå