Vu-caN Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvilket skjermkort får man mest ytelse for penga nå? Er det 6600GT, 6800GT, X800XL, eller noen andre? Gjerne et demobrukt om det er mulig... Trenger et kort ganske raskt nå, prisklasse opptil 2300kr. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Med en biosflash får dette ytelsen til et X850XT/PE... definitivt mest bæng for teh bøkk. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Er dette realistisk at det vil fungere? Er ikke jeg som skal ha kortet, jeg bare undersøker hva som er lurt og billig. Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja, det er realistisk att du faar en god ytelse naar det er klokket. Les denne traaden for mere info om kortet og flashing / klokking av det: http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=17475101 Har foresten akkurat bestilt kortet selv, samt powersupply fra overclockers... Regner med aa faa kortet og psu'en innen helgen, saa da har jeg hands on info fra det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 det skal fungere, men husk at det bare er mulig å modde Sapphire GTO2 kortene! Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Er jeg avhengig av vannkjøling og å ha vinduet oppe da? Det må være AGP kort. Endret 11. oktober 2005 av Vu-caN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå