Gå til innhold

Epox 8K3A + noen erfaringer ??

flydman

Anbefalte innlegg

Står helt på randen til kjøp av nytt HK da det ble for mye styr med KR7A-R kortet og xp 2200 prosessoren

men jeg vil svært gjerne ha noen tilbakemeldinger på dette kortet hvis noen av dere har erfaringer å komme med selvsagt både positive og negative

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har ingen erfaringer men jeg vil bare si i tilfelle det "renner over" for fort at vi står på randen til et generasjonskifte for hovedkort akkurat nå. i september vil hk på de to nye brikkesettene nForce2 og VIA KT400 komme på markedet. så det kan være lurt og vente litt til da, det skal ihvertfall jeg. (og som en trøst er det enda kjipere å vente for meg, skal ha helt ny maskin) :smile:

ellers har det kortet fått veldig bra omtaler. bla best i test på anandtech (tror det var der) osv osv

går an å sette volten til 2.25V, så hvis du har vannkjøling etc. er det veldig spennende vil jeg tro

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-08-19 23:11 ]

Lenke til kommentar

Problemet er at jeg i god tro har handlet meg en xp2200 prosessor og solgt den gamle T-bird 1333 men så får jeg greie på at selv om den siste bios versjonen til Abit KR7AR sier at da får du støtte for Xp2200 t-Bred så gjelder det bare visse revisjoner av hovedkortet og selfølgelig ikke 1.0 som jeg har (Abit kan modde kortet for deg hvis du sender det ,men via leverandør her i Norge tar det opp til 2 måneder)"ref komplet.no"

Men nå er det gjort har klikket på send på handlelappen så jeg håper at det er mange med gode erfaringer der ute :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...