knuthfk Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Noen som vet hvordan man kan få reparert en ødelagt VGA-skjerm? (klemskade). Uten at det skal koste så mye... kanskje en umulighet(?) Knut. Lenke til kommentar
thrill Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 http://www.pocketpctechs.com/ Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ser du har en FS Pocket Loox 720. Har en slik, jeg også. Systec er Fujitsus Siemens sitt sertifiserte serviceverksted. Jeg har en klemskade i skjermen på min 720. Har funnet prisen på en ny skjerm til 1800 kroner + merverdavgiften, så jeg kjøper en ny skjerm og skifter den selv. Forøvrig; Du bør kjøpe en hardcase av aluminium eller stål eller lignende. Men det har du kanskje skjønt allerede Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Har kjøpt en hardcase til min nye Loox og den fungerer utmerket, den medfølgende skinnlefsa er ikke mye verdt. Lurer på hvor du fikk bestilt den skjermen? Hvis den ikke er så vanskelig å skifte, skifter jeg bare selv jeg også. Ser du har en FS Pocket Loox 720. Har en slik, jeg også. Systec er Fujitsus Siemens sitt sertifiserte serviceverksted. Jeg har en klemskade i skjermen på min 720. Har funnet prisen på en ny skjerm til 1800 kroner + merverdavgiften, så jeg kjøper en ny skjerm og skifter den selv. Forøvrig; Du bør kjøpe en hardcase av aluminium eller stål eller lignende. Men det har du kanskje skjønt allerede 5015804[/snapback] Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 http://www.systec.no/ Nederst til venstre står det kontaktinformasjon. Jeg har ikke bestilt, men jeg har vært i kontakt med en på verkstedet. Og han spurte om han skulle bestille en slik til meg, så jeg regner med det kan gjøres . 1800 + merverdavgift, var prisen han ga meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå