csboy Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 med warrior er det lettest og finne groups. Eh, så nå skal man velge klasse ut fra hvilken som er lettest å få gruppe med? Da blir jo spillet kjempe gøy. Han sa jo selv at han synes warrior var gøy. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 om du vil ha inpass i større guild når du blir 60 kjører du dwarf priest har en warrior level 60 selv, er konge morro å spille med, men vil anbefalle deg priest også :-) Rogue er morro å soloe med, gjør sykt med skade og eier clothies ganske bra.. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kjør Warrior, bruk 2H med Arms/Fury build til du når lvl 58-60. Da respeccer du til Prot, så du tanker som en konge (det er veldig lett å tanke med 31 pts i prot). Så får du masse kule armors, fete sverd, så switcher du over til Arms/Fury igjen å eier BG hardt som Warrior! Jeg holder på å få fett gear nå, hehe. Folk elsker meg Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Sitter snart med spillet i henda.Har lest litt om alle classes+races og har tenkt å være Human Warrior eller Night Elf Rogoue. Noen som har prøvd en av disse classene, er de morro og spille med? PS: Har tenkt å spille på Pvp server. begge klassene er artige å spille, men NE er fjortiss og human(male) er homo. Jeg synes å si slikt igrunn er ganske fjortiss jeg da, folk har vel forskjellig smak her i verden... Lenke til kommentar
Irons Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kjør Warrior, bruk 2H med Arms/Fury build til du når lvl 58-60. Da respeccer du til Prot, så du tanker som en konge (det er veldig lett å tanke med 31 pts i prot). Så får du masse kule armors, fete sverd, så switcher du over til Arms/Fury igjen å eier BG hardt som Warrior! Jeg holder på å få fett gear nå, hehe. Folk elsker meg tanker like bra med 15 poeng i prot og du gimper deg ikke i pvp heller, iaf ikke så mye har tanka mc med 31/5/15, 11/5/35 og 31/20/0 merker liten forskjell på 31 og 15 points i protection treet men ja tanking er morro! Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 night elf warrior.. grunn: NE ser kulest ut, hopper kulest og har kulest mount i alliance.. hvis du er tradisjonell, så gå for human og hest/paladin gratis hest, men den er meget kjedelig Night Elf warrior ser utvilsomt mest skeiv ut, og har i tillegg dem mest tvilsomme dansen Og den 455333. gangen den store macho warrioren din tar salto mens du prøve å komme opp en kant, er det nok ikke så kult lenger. Og om det er utradisjonell du prøver å være, velger du hvertfall ikke den rasen som 50% av serveren spiller, nemlig Night Elf. Ja.. Sammen med paladins utgjør dette alternativet "det litt for de skjeve" i WoW En veldig morsom klasse og spille frem til lvl 60 er Shaman klassen til horde siden. Men pass på å starte dette på en server som ikke er overbefolket med shamaner, siden du da kanskje ikke har like gode sjanser til og bli med i de store instacene. (Der er alltid priest og warrior selvskrevne). Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Spilte som monk etterhvert i Guild Wars og det var gøy. Har kanskje tenkt på Priest fordi det mangler mange av dem. Hvilken rase har kulest priest? (armor, weapons og skills osv)?? Hva er Shadow Priest tipper UD priest? Endret 11. oktober 2005 av Sebbe Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vel, UD Priests får Devouring Plague, som gjør skade over tid, og gir deg 100% av skaden tilbake som helse. Går man shadowspec, så gjør du etterhvert farlig mye skade med DP og SW:P på samme target. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Priest er utrolig kjedelig fram til lvl 30 men lett å finne grupper og utrolig kjedelig å gå i instancer når du går holy/disc disc/holy og blir healbot. Mage knallgøy i instancer ( love my mage ) helt middels å finne grupper til vanlige instancer. Rogue: enkel og gøy class.. utrolig vanskelig å finne MC guild. Druid: en spesiell klasse du nesten bare må finne ut om du liker. lett å finne grupper. Pally: husk at pally er en hjelpe healer og en hjelpe tank. Hvis du vil ha melee DPS går du for warrior ikke pally. Warrior: Gøy å spille men er ikke noe spesielt bra i pvp før du har levlet en del. Lett til middels vanskelighet å finne gruppe. GL å velge Lenke til kommentar
Remotec Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg spiller selv en Undead Rogue (37) og jeg må si det er en meget artig klasse å spille. Men hva er du ute etter? Hva liker du best? Ser du nevner Warrior og Rogue. Jeg har lite eller ingen kjennskap til Warrior, så skal ikke uttale meg om det. Jeg kan derimot si hvorfor jeg synes Rogue er genialt; -Du er en ekstrem dmgdealer både i instancer og når du går solo -Du kan bruke "Vanish*" når du støter på problemer du ikke kan takle -Du kan bruke "Stealth*" hvis du vil snike deg rundt omkring usett -Du kan bruke skills som paralyserer fienden -Du er, hvis du spiller Rogue riktig, vrien å få has på av andre spillere (PvP) Vanish: Skill som får deg til å forsvinne i en røyksky. På denne måten kan du komme deg vekk fra situasjoner som ellers hadde endt med døden. Mange vil si dette er en feig skill. Jeg mener den er genial av mange grunner. En av de er at hvis du for eksempel grinder, og roter deg borti noe tull, kan du bare bruke Vanish, komme deg i sikkerhet, og starte på nytt. Stealth: Skill som gjør deg usynlig. Du skal være klar over at de som er en god del høyere lvl enn deg kan se deg. Når du er lvl 60 og har valgt 5/5 i Master of Deception har i grunn alle store vanskeligheter med å oppdage deg. Jeg har sett igjennom forumet her og leser at mange synes Rogue er en irriterende klasse. At Rogue burde bli fjernet fra spillet og at Rogue burde ditt og datt. Ikke bry deg om disse utsagnene. Det er alltid noen som tror de vet alt mye bedre enn alle andre, og lett kan dømme klasser på den måten. Det du skal vite, når du er Rogue, er at det ofte kan være vanskelig å få en gruppe i instancer. Dette er fordi det er for mange som spiller Rogue. Stormscale, og alle andre servere forøvrig, er overfylt med Rogues. Konklusjonen er at hvis du vil være en av de, eller den, på laget som gjør mest dmg, og du liker å kunne snike/paralysere/drepe, så er Rogue noe for deg. Hvis du har spørsmål angående Rogue må du for all del ta kontakt på PM så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan. Lykke til med valget ditt. Lenke til kommentar
csboy Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja, jeg er mage. Vi er en class med mye dmg. Hadde crit på over 2000 i lvl 50. Mye dmg på kort tid, gøy og spille. Har også noe som heter AoE (area of effect) Som tar dmg av alle som er rundt deg. Hvis du liker spellcasters er kanskje mage det rette for deg! Lenke til kommentar
Choo Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg vil anbefale Warrior=) Jeg har spillt rogue og warrior i betaene og fant fort ut at warrior var morsomst^^ Rogues blir liksom for pinglete etter min smak. (Smaken er som baken, den er delt) Det er generelt lettere å få instance groups som warrior, siden de fleste serverne er ganske overfylte av rogues. Warriors kan også dele ut damage på ca lik linje som rogues, men tåler mye mer=) Men ta i betrakning før level 30 er rogue mye lettere å spille en warrior, og etter level 30 (whirlwind axe) og 40 (plate armor) blir det igjen mye bedre å spille warrior imo. mvh André (rotete post x_X er trøtt - Læreren min eide meg idag da han plutselig kom inn på romme mitt klokka 12, rett etter jeg hadde lagt meg og ropte "KOM DÆ PÅ SKOLEN DINJ LATSÆKK!") Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Velg warrior eller priest. Lenke til kommentar
different Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 tanker like bra med 15 poeng i prot og du gimper deg ikke i pvp heller, iaf ikke så mye har tanka mc med 31/5/15, 11/5/35 og 31/20/0 merker liten forskjell på 31 og 15 points i protection treet men ja tanking er morro! Tanker like bra med 31\20. Du klarer ALLE bossene ingame med kun 5 poeng i Prot-treet. Eller kan jeg anbefale Warrior. Men jeg anbefaler at du ser litt PvP filmer av hver enkelt klasse osv (Og ja det er vanskelig og finne gruppe som hunter og rogue) Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Velg warrior eller priest. stakkars gutt må ha down eller no sånt så driver folk og viser han fram på forum og gjør narr av han.. skam deg Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 stakkars gutt må ha down eller no sånt så driver folk og viser han fram på forum og gjør narr av han.. skam deg ... Du kødder bare nå? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Velg warrior eller priest. stakkars gutt må ha down eller no sånt så driver folk og viser han fram på forum og gjør narr av han.. skam deg Faktisk, så ble jeg litt lei meg når jeg ser det bildet. Stakkars unge. Han er ikke gammel i det hele tatt, og likevel vet folk hvem han er, og ler av ham. Man må jo få seriøse problemer av sånt. Offentlig mobbing er det. Edit: tøysequotebildemeg. OT: Hvorfor ikke velge noe som ikke alle er? Warlock for eksempel? Jeg er forresten Druid, og digger det rått Endret 12. oktober 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
Gjermiss Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 "Være noen ingen er" Hmm, må vel bli Dwarf Female Warrior elns Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 "Være noen ingen er" Hmm, må vel bli Dwarf Female Warrior elns Haha, ja det er IKKE tøft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå