tjalla Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Hva skjer med post som ikke får plass i postkassa? Bestillte 5 dvd'er og har kun fått to av dem (play.com). Alle har blitt shippa og det er ca en halv uke siden jeg fikk de to første dvd'ene så det kan ikke være snakk om forsinkelser på de tre resterende. Havner post som ikke får plass, på det lokale postkontoret eller hur? Endret 10. oktober 2005 av tjalla Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du får hentelapp. Der står det at pakka ikke fikk plass. Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Her satte bare postbudet pakka på bakken under postkassa Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Her satte bare postbudet pakka på bakken under postkassa Han var sikkert av den late sorten. Men, uansett stemmer det som sosohal sier, du får hentelapp og må hente det på posten. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva skjer med post som ikke får plass i postkassa? Bestillte 5 dvd'er og har kun fått to av dem (play.com). Alle har blitt shippa og det er ca en halv uke siden jeg fikk de to første dvd'ene så det kan ikke være snakk om forsinkelser på de tre resterende. Havner post som ikke får plass, på det lokale postkontoret eller hur? Kan være at de 3 siste henger igjen i tollen. Jeg har opplevd det et par ganger, spesielt ved kjøp av sånne DVD-bokser. Bestilte 5 dvd-filmer fra dvdstrax for en mnd siden, 1 boks med 4 filmer og en film ved siden av....den ene filmen fikk jeg etter 4 dager, og de andre fikk jeg halvannen uke etter. mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå