Espein Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har et Logitech z-5500 PC høyttaler sett. På subwoofer'n er det er slags deksel foran. Jeg tenkte på om det er farlig for subben å fjerne den? Synest det ser fetere ut vist man fjerner front delen. Er jo eneste at den kanskje blir enklere ødelagt, men er jo bare å sette den på et trygt sted hvor ikke noe er i veien? Noen som vet om det har no betydning? Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Mener du å fjerne dekselet slik at elementene kommer til syne? Hvis det er det du mener så ser det fetere ut ja, men ikke ta på elementene. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Mener du å fjerne dekselet slik at elementene kommer til syne?Hvis det er det du mener så ser det fetere ut ja, men ikke ta på elementene. Jepp, riktig...Prøvde å skru løs, men det dekselet satt fast gitt...Er jo sikkert ikke meninga den skal av vettu... Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 På noen kan dem være skrudd fast ja, men ikke på alle, på noen kan man bare lirke dem rett av og elementene kommer til syne Lenke til kommentar
Espein Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 På noen kan dem være skrudd fast ja, men ikke på alle, på noen kan man bare lirke dem rett av og elementene kommer til syne Har de ikke brukt lim a? Ser jo sånn ut, har lyst å få det av, men er redd for at jeg smacker hele dritten Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har gjort dette med den forrige Logitech sub'en min, men det var Z-680 og ikke Z-5500. Har Z-5500 selv, og det ser ut som om gitteret er festet på samme måte. Det jeg gjorde (etter å ha lest en guide jeg fant på nettet), var å bruke hårføner! Føneren får limet til å bli mye mykere, slik at gitteret kan tas av Lenke til kommentar
Espein Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har gjort dette med den forrige Logitech sub'en min, men det var Z-680 og ikke Z-5500. Har Z-5500 selv, og det ser ut som om gitteret er festet på samme måte. Det jeg gjorde (etter å ha lest en guide jeg fant på nettet), var å bruke hårføner! Føneren får limet til å bli mye mykere, slik at gitteret kan tas av Aight, men gitteret sitter jo sammen med ei ramme rundt...Hele ramma skal av, sant?? Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nei, jeg tok bare av gitteret på min gamle. Bare å smelte limet, og dra løs gitteret. Brukte en gaffel for å få "tak" i gitteret. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) FIKK DET TIL!! Den ble drit rå jo!! Hårføner + kniv og gaffel = supert!! EDIT: Takk for hjelpa ;D Endret 11. oktober 2005 av Ludacris Lenke til kommentar
Espein Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 BTW, nå må den stå et trykt sted. Kan man plassere den og maskina ved siden av hverandre, mens skjermen et stykke bort? For det er skjermen som begynner å lage bølger pga subben.. Så maskina lager ikke dirre ting til skjermen om maskina og subben står ved hverandre? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg ville ikke plasere den veldig nær kabinettet på grunn av magnetet som er inne i subwoofer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå