Gå til innhold

Fjerne "front deksel" på Logitech Z-5500 subwoofer

Anbefalte innlegg

Har et Logitech z-5500 PC høyttaler sett. På subwoofer'n er det er slags deksel foran. Jeg tenkte på om det er farlig for subben å fjerne den? Synest det ser fetere ut vist man fjerner front delen. Er jo eneste at den kanskje blir enklere ødelagt, men er jo bare å sette den på et trygt sted hvor ikke noe er i veien?

Noen som vet om det har no betydning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener du å fjerne dekselet slik at elementene kommer til syne?

Hvis det er det du mener så ser det fetere ut ja, men ikke ta på elementene.

Jepp, riktig...Prøvde å skru løs, men det dekselet satt fast gitt...Er jo sikkert ikke meninga den skal av vettu...

Lenke til kommentar

Jeg har gjort dette med den forrige Logitech sub'en min, men det var Z-680 og ikke Z-5500. Har Z-5500 selv, og det ser ut som om gitteret er festet på samme måte.

Det jeg gjorde (etter å ha lest en guide jeg fant på nettet), var å bruke hårføner! Føneren får limet til å bli mye mykere, slik at gitteret kan tas av :)

Lenke til kommentar
Jeg har gjort dette med den forrige Logitech sub'en min, men det var Z-680 og ikke Z-5500. Har Z-5500 selv, og det ser ut som om gitteret er festet på samme måte.

Det jeg gjorde (etter å ha lest en guide jeg fant på nettet), var å bruke hårføner! Føneren får limet til å bli mye mykere, slik at gitteret kan tas av :)

Aight, men gitteret sitter jo sammen med ei ramme rundt...Hele ramma skal av, sant??

Lenke til kommentar

BTW, nå må den stå et trykt sted. Kan man plassere den og maskina ved siden av hverandre, mens skjermen et stykke bort? For det er skjermen som begynner å lage bølger pga subben.. Så maskina lager ikke dirre ting til skjermen om maskina og subben står ved hverandre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...