SideburnsKongen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvordan feste plixiglass på en enkel måte som blir bra? Driver med et casemod prosjekt på en skole pc... Limpistol sitter ikke fast, lister var veldig vanskelig og feste den forigje gang jeg prøvde.. Noen forslag?? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 borre hull så feste pop nagler ! beste måte Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 borre hull så feste pop nagler ! beste måte Ok. Takk: Damination. Hvor får jeg kjøpt disse da? Skal kjøpe inn lakk og frostspray og. Får man tak i dette på samme sted? Clas olson eller noe... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Eller bare tokomponents epoxy-lim! Da slepper du synlig popnagler.. Mener du får kjøpt det på Clas Ohlson forresten! Lenke til kommentar
Damination Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 det er sant nokk glisevask men spørs litt hvor han skal ha denne såkalte plexi plata da er rimelig stylish med popnagler på oxo da får besteme det selv men du kan kjøpe pope tang å pop nagler på biltema eller torshow Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Tror jeg velger pop nagler jeg.. Er ikke hoved pc en min, bare et casemod prosjekt for morroskyld.. Men det hadde hvert fint om det ble bra... :!: Endret 12. oktober 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ta en titt i signaturen min (ku-skjit) der ser du hvirdan det blir med epoxy Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Det blei jo bra, Hmm.. Nå blei jeg i tvil.. Pop nagler eller epoxy.. Det var ikke så veldig vanskelig heller? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Rustfrie umbrakoskruer + mutter. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Det blei jo bra, Hmm.. Nå blei jeg i tvil..Pop nagler eller epoxy.. Det var ikke så veldig vanskelig heller? 5015621[/snapback] Takk. Det der tokk meg ca 1-2 timer Edit: Her er en link til et prosjkekt der de bruker popnagler eller skruer https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=479475&st=40# Endret 16. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Det blei jo bra, Hmm.. Nå blei jeg i tvil..Pop nagler eller epoxy.. Det var ikke så veldig vanskelig heller? 5015621[/snapback] Takk. Det der tokk meg ca 1-2 timer Edit: Her er en link til et prosjkekt der de bruker popnagler eller skruer https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=479475&st=40# 5015716[/snapback] Da må nok plexien festes på innsiden. Pga plexien jeg har er litt slitt i kantene.. :!: Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Det blei jo bra, Hmm.. Nå blei jeg i tvil..Pop nagler eller epoxy.. Det var ikke så veldig vanskelig heller? 5015621[/snapback] Takk. Det der tokk meg ca 1-2 timer Edit: Her er en link til et prosjkekt der de bruker popnagler eller skruer https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=479475&st=40# 5015716[/snapback] Da må nok plexien festes på innsiden. Pga plexien jeg har er litt slitt i kantene.. :!: 5015846[/snapback] Det er jo bare å pusse litt Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Resultatet blir vel sikkert greit det hvis plexien festes på innsiden, eller blir ikke det noe fint? Tror jeg må pusse litt alikevel. Plexiglasset er for stort så jeg må kappe av litt uansett. Lenke til kommentar
chase Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Rustfrie umbrakoskruer + mutter. 5015628[/snapback] er enig med deg der...de er det jeg har brukt og det ser bra ut og er så enkelt. du går på clas og kjøper f eks M5 bolter og M5 muttere og så fester du plexien. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=479475&st=0 der er mitt. mvh Petter Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Rustfrie umbrakoskruer + mutter. 5015628[/snapback] er enig med deg der...de er det jeg har brukt og det ser bra ut og er så enkelt. du går på clas og kjøper f eks M5 bolter og M5 muttere og så fester du plexien. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=479475&st=0 der er mitt. mvh Petter 5016150[/snapback] Det enkle er ofte det beste. Men lurte på en ting: Har festet en "etch" på plexien, tenkte jeg skulle "Froste" plexi glasset, blir det noen problemer? Tenkte jeg skulle kjøpe frost spray på clas olson.. Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Rustfrie umbrakoskruer + mutter. 5015628[/snapback] er enig med deg der...de er det jeg har brukt og det ser bra ut og er så enkelt. du går på clas og kjøper f eks M5 bolter og M5 muttere og så fester du plexien. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=479475&st=0 der er mitt. mvh Petter 5016150[/snapback] Det enkle er ofte det beste. Men lurte på en ting: Har festet en "etch" på plexien, tenkte jeg skulle "Froste" plexi glasset, blir det noen problemer? Tenkte jeg skulle kjøpe frost spray på clas olson.. 5016372[/snapback] Det du må passse på er å ikke froste det på samme side etchen er festa. Et annet problem er det at etchen ikke kommer til å synes så godt og nå kommer ikke kun etcehn til å lage skygge, men resten av plexien også(går utfra at det er det du bruker, gjelder lexan og andre plastglass også) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Silikon eller sikaflex(sterkere enn silikon) funker og. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Silikon eller sikaflex(sterkere enn silikon) funker og. 5098936[/snapback] Skal bruke sikaflex på mitt kabinett også black pearl i signatur Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Hvis du skal bruke pop-nagler, så pass på at du ikke legger naglene helt ut til kanten for pleksien kan spekke. Ellers er jo Aralditt bra, det meste kan limes med dette. Endret 4. november 2005 av bigbom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå