Lond Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Etter å ha gått temmelig lei av virus og spyware bestemte jeg meg for å formatere hele systemet, og installere windows på nytt. Når det var gjort, tok jeg meg til å laste ned oppdateringer til windows og rett etter at security package 2 var installert, restarta maskina av seg selv, og jeg kom meg ikke inn i windows igjen, bare til "insert boot disk". Jeg tenkte jeg måtte formatere og installere på nytt så jeg satte inn windows-cden og installasjonsskjermen kom opp, men da fant ikke installasjonsprogrammet den harddisken jeg hadde windows på, og nekta å installere på den andre disken("er ikke windows kompatibel") Har prøvd å resette bios, trekke ut og inn ledninger uten hell Noen som har en idè på hvordan jeg kan få fiksa problemet? Specs: Windows XP pro 2001 edition MSI KT400 AMD athlon 2400+ Raedon9800pro Western Digital 80gb (den som windwsen var på) Barracuda 200gb Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har du sjekket jumperene på harddiskene? Har du valgt riktige partisjoner? Lenke til kommentar
Lond Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Jumperne er slik de alltid har vært Les hva jeg skriver. Får ikke opp de to partisjonene jeg har på hoveddisken(WD 80gig, mens windows nekter å installere på slavedisken(barracuda 200g). Lenke til kommentar
Lond Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Kan dette ha noe med virusene som var på maskinen min å gjøre? Kan virus ødelegge hardware? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå