JOB Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Fins det stereoanlegg med harddisk, så jeg slipper å ha på pc-en når jeg spiller musikk? (Jeg er ikke hypp på å koble til en ekstern mp3-spiller.) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 windows media center...? Lenke til kommentar
JOB Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Nei, ikke en PC. Dette er for dama, og hun vil ikke ha en PC stående på. Lenke til kommentar
JOB Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Her begynner vi å snakke: http://www.tu.no/snadder/article33970.ece ..men altfor dyrt... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Her begynner vi å snakke:http://www.tu.no/snadder/article33970.ece ..men altfor dyrt... Noe billigere enn det kan du ikke få det med harddisk! Hvis du kun kjøper basen koster den vel i underkant av 7.000 kr. mener jeg, har sett den demonstrert og den gir faktisk ganske bra lyd og er veldig enkel i bruk. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Bare 40 gig også... burde minst vært over 100. Lenke til kommentar
JOB Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Her begynner vi å snakke:http://www.tu.no/snadder/article33970.ece ..men altfor dyrt... Noe billigere enn det kan du ikke få det med harddisk! Hvis dette er den eneste stereoen som fins med harddisk, så er vel det den billigste ja:) Men det kommer vel snart flere, og da burde prisene synke.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg vet ikke hvor flink du er til å mekke datamaskiner men det å bytte ut 40GB til noe større tror jeg i utgangspunktet ikke burde være noe problem. Men så er 40GB rimelig mye mp3 allerede... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg vet ikke hvor flink du er til å mekke datamaskiner men det å bytte ut 40GB til noe større tror jeg i utgangspunktet ikke burde være noe problem. Men så er 40GB rimelig mye mp3 allerede... Så var det garanti da...... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Finnes da en bråte slike mini-pcer med "stereoannleggfunksjon"... Bare å koble til forsterker. Burde heller ikke være noe problem å mekke en slik minipc, installere riktig programvare og en LCD-skjerm. Ja, det er en PC, men det ser ikke slik ut Ellers så er vel denne et alternativ? http://www.dagbladet.no/dinside/2003/01/15/358760.html Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva med dvd-brennere med harddisk? Burde kunne lagre musikk på dem.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvis du liker å mekke, prøv dette: http://utter.chaos.org.uk/~altman/mp3mobile/ Riktignok for bil, men prinsippet er det samme om det er bil eller stue Lenke til kommentar
JOB Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Finnes da en bråte slike mini-pcer med "stereoannleggfunksjon"... Bare å koble til forsterker. Burde heller ikke være noe problem å mekke en slik minipc, installere riktig programvare og en LCD-skjerm. Ja, det er en PC, men det ser ikke slik ut I tillegg til at hun ikke er hypp på en PC stående på, måtte hun i så fall invistert i den i tillegg til stereoen som hun skal kjøpe... Lenke til kommentar
JOB Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ellers så er vel denne et alternativ? http://www.dagbladet.no/dinside/2003/01/15/358760.html Den skulle jeg i så fall hatt sjæl:) Men prisen..ugh! Lenke til kommentar
JOB Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva med dvd-brennere med harddisk? Burde kunne lagre musikk på dem.. God ide! Men kommer disse med innebygget forsterker, så det bare er å koble til høytalere? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva med dvd-brennere med harddisk? Burde kunne lagre musikk på dem.. God ide! Men kommer disse med innebygget forsterker, så det bare er å koble til høytalere? Er jo bare til å koble til en forsterker, blir uansett rimeligere enn de fleste tipsene her.. Lenke til kommentar
JOB Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva med dvd-brennere med harddisk? Burde kunne lagre musikk på dem.. God ide! Men kommer disse med innebygget forsterker, så det bare er å koble til høytalere? Er jo bare til å koble til en forsterker, blir uansett rimeligere enn de fleste tipsene her.. Tror nok dama kun er hypp på å kjøpe stereo. En løsning er selvfølgelig en spiller med CD-skifter. De fleste spiller vel MP3 nå og 5 CD-er med MP3 er jo mye musikk, selv om musikken ikke blir særlig oversiktlig. Spiller vanlig cd-spiller MP3 fra DVD-er også? I så fall snakker vi om brukbare mengder musikk som kan stappes inn i en CD-skifter:) Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva med dvd-brennere med harddisk? Burde kunne lagre musikk på dem.. God ide! Men kommer disse med innebygget forsterker, så det bare er å koble til høytalere? Er jo bare til å koble til en forsterker, blir uansett rimeligere enn de fleste tipsene her.. Tror nok dama kun er hypp på å kjøpe stereo. En løsning er selvfølgelig en spiller med CD-skifter. De fleste spiller vel MP3 nå og 5 CD-er med MP3 er jo mye musikk, selv om musikken ikke blir særlig oversiktlig. Spiller vanlig cd-spiller MP3 fra DVD-er også? I så fall snakker vi om brukbare mengder musikk som kan stappes inn i en CD-skifter:) Nei, cd spillere spiller ikke dvd i noen format, svaret da kan være å kjøpe en billig dvd-spiller med mp3, får en del mp3 inn på en plate ja.. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 har du mp3 spiller? hvorfor ikke koble MP3 spilleren med en RØD OG HVIT KABEL? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 har du mp3 spiller?hvorfor ikke koble MP3 spilleren med en RØD OG HVIT KABEL? 6.5mm plugg til Rca? Da trenger man bare en overgang, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå