Obi-Wan Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Har du sett på TV2 den siste tiden? Om kvelden så viser dem programmer/filmer med chat system rundt.. Hallo, dette tar jo og ødlegger alt som heter stemning i f.eks X-Files.. Dette kan jo ikke fortsette sånn.. Har du lyst å være med å gjøre noe med det? Gå inn på http://www.petitiononline.com/tv2chat og bidra til å stoppe galskapen! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jeg med, hater det shittet! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 TROR ikke TV2 kommer til og fjerne det. Har dere sett komentarene? Det står: døøøøøøøøøøøø!!!!!!!!!!!!!!! Forbanna ***** ***** chat! Morten Sandøy er en liten arrogant drit. Få vekk ham også, du. Dritt!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette suger tv2, ærlig talt! drittet er noe latterlig piss som bare at tv selskapene skal tjene penger Dette er bare noen eksmpler. Noen må lære seg og formulere seg litt. Skrev meg foresten inn selv , og dette skrev jeg: Er 100% enig. Passer ikke og se Xfiles med chattefunksjon. Slo rett og slett av TVèn.. Kanskje ikke det beste ,men det er bedre en de komentarene jeg postet ovenfo. Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hmm, merkelig. Jeg så da X-files i går, øh, eller i forgårs; men uansett, det var garantert, 100 % positively, ikke noe chat-greier i bildet. Kan dette være noe som bare gjelder for dem som tar inn TV2 ved hjelp av antenne, og ikke kabel? Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg så også på X-files her om dagen, uten chat, og jeg har kabel-TV. Men jeg har sett den chatten tidligere, under en middelsmådig film. Da hadde TV 2 blant annet en avstemning om hvor bra filmen var. Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Er dette noe som bare dukker opp en gang i blant eller? Noen som har noen flere opplysninger om dette? Uansett, dersom X-files skal vises med chat-system rundt, kommer i hvert fall jeg til å boikotte TV2 totalt! I all framtid! Åååhhhh, jeg blir så sint!!! Beklager, jeg mente ikke å la aggresjonen gå ut over dere. Måtte bare få ut litt av den. :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Quote: TST skrev (2002-08-22 09:07):Jeg så også på X-files her om dagen, uten chat, og jeg har kabel-TV. Men jeg har sett den chatten tidligere, under en middelsmådig film. Da hadde TV 2 blant annet en avstemning om hvor bra filmen var. Var det en film som het porkey3 eller noe sånt. Husker jeg satt og så på den filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå