Playmofetish Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Har en Acer Travelmate 4102WLMi med Intel Pro Wireless 2200BG-kort. Windows Zero Configuration popper opp nå og da, og minner meg på at tilkoblingen til min Linksys WRT54G er "utmerket". Denne ruteren står 5m unna laptopen, så jeg vet godt at tilkoblingen er utmerket. Allikevel får jeg denne beskjeden hele tiden. Dette begynner å bli litt irriterende etterhvert. Finnes det noe felles konfig.program til Centrino-plattformen som organiserer prioriteringer av trådløse nett litt bedre, og som ikke gir meg Windows-popups hele tiden? Endret 10. oktober 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Bruk det som medfølger kortet. Dvs last det ned fra intel. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Mener du Intel PROset Wireless? Det popper fortsatt opp selvom du bruker programmet fra Intel. Det er hvertfall sånn hos meg. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du bør bruke PROset fra Intel. Under properties for Wireless-tilkoblingen din (når den er aktiv) velger du den midterste fanen "wireless networks" og tar vekk krysset i boksen som sier at Windows skal få styre trådløskortet ditt. Dermed vil ikke windows bry seg med tilkobling, bare PROset-programmet. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 intel programmet er best ja, Windows sitt er håpløst. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ahh, det ble bedre med Intel ProSet. Endelig kontroll over ting og mye mer innstillinger. Deilig å slippe Windows´ "jeg gjør alt for deg uten at du har oversikt"-funksjoner. Takk skal dere ha! Hadde jeg ikke vært så lat hadde jeg kanskje sjekket grundigere hos Intel, men det kunne være at det fantes noe uoriginalt program også. Men dette gjorde susen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå