Gå til innhold

Får ikke 1280x960 oppløsning

Zachzi

Anbefalte innlegg

Heisann!

Problemet er at når jeg setter min oppløsning til 1280x960 punkter blir hele bildet bare tull. Alt blir vridd på nedre halvdel av skjermen. Dette skjer ikke når jeg bruker 1280x1024. Problemet er at jeg nå MÅ ha x960 oppløsning. Jeg har et powercolor ati 9800 skjermkort og en hyundai q17 skjerm. Jeg mener jeg hadde den 1280x960 uten at dette skjedde tidligere. Har nyeste drivere. Prøvd både originale og omega driverne. Har også rett drivere til skjermen.

Hva kan være galt ???

- Zachzi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1280x1024 er den oppløsningen skjermen din skal kjøre, 1280x960 er en oppløsning som kun passer CRT-skjermer (på grunn av størrelsesforhold mellom høyde og bredde, som er 4:5 på CRT og 3:4 på LCD (tror jeg)). Om du kjører på en annen oppløsning er det ikke rart at bildet blir dårlig. :)

Lenke til kommentar

det blir ikke bare dårlig. Halve bildet blir uleselig...ser bare konturene av en start-knapp som flyr frem og tilbake... slik skal det ikke være!

Den innstillingen er bla default i GTA san andreas. Så det skal ikke jeg få bruke høyere oppløsning enn 1024x768 fordi lcd ikke takler 1280x960 ?

Dette problemet hadde jeg IKKE tidligere så jeg skjønner f.... ikke hva som har skjedd.

Jeg vet det skal gå an å få til 1280x960 med et lesbart bilde. :roll:

- Zachzi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...