VegardStr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Greier du å lese dette? Ifgøle en udnerrøksles vedcmarbigde uinevrisett sipller det ignen rlloe i hvliken røfgekkele boktsvanee er. Det estnee som er vkitig er at fstøre og stise boksatv er på rktiig setd, retsen kan vræe hltuer til bluter og du kan ftotsart Lsee uetn prblomeer. Dtete er frodi den mnesnekliege hrjene ikke lseer hevr boksatv for seg slev,men odret i sin hleeht. Mrekleig ikke snat ? Er det flere som har slike tekster? (Plaserte denne tråden her, siden det på en måte handler om vitenkap.) Veagrd Endret 10. oktober 2005 av vegis Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er vel de to første og siste, og gjelder ikke i sammensatte ord. ja klarer å lese det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 har lest det før, og har ingen problemer med å lese det, men jeg dysleksi så jeg ser ikke de fleste skrive feil til andre mennesker, hvis jeg leser en post på et forum er det sikker mange skrive feil i en del av postene, men jeg ser de bare ikke og leser dem som vanlig.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det værste med den posten er alle linjeskiftene. Når jeg ser brukere som har linjeskift midt i setninger hopper jeg elegant over innlegget; det er vondt å lese. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det er ikke særlig vanskelig å lese, fordi vi har fotografisk hukommelse av ord. Så hjernen bygger resten av ordet når vi ser de to første og to siste bokstavene. Ganske kult egentlig. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Leser det uten problemer Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Eg leser det utan problem, ganske heftig eigentleg. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Greier du å lese dette? Ifgøle en udnerrøksles vedcmarbigde uinevrisett sipller det ignen rlloe i hvliken røfgekkele boktsvanee er. Det estnee som er vkitig er at fstøre og stise boksatv er på rktiig setd, retsen kan vræe hltuer til bluter og du kan ftotsart Lsee uetn prblomeer. Dtete er frodi den mnesnekliege hrjene ikke lseer hevr boksatv for seg slev,men odret i sin hleeht. Mrekleig ikke snat ? Er det flere som har slike tekster? (Plaserte denne tråden her, siden det på en måte handler om vitenkap.) Veagrd Er det udnerrøksles det skal være og ikke udnerrøksle. Ganske stilig... Må prøve å lage en sånn jeg å Endret 10. oktober 2005 av danielsn Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 har vært flere ja... http://forum.hardware.no/index.php?showtop...kef%F8lgen+p%E5 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...6778&hl=sipller Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Stenges grunnet hyppig forekomst av samme emne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg