stompy Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) A8N-SLI 2x nvidia Geforce 6600 GT 1024 MB RAM (vet ikke merke) AMD athlon 64 3500+ 2.2 ghz socket 939 Spør hvis dere trenger mer info. Pcen min har noen ganger (ganske ofte) problemer med å starte, alle vifter starter og lys lyser osv, men jeg får ikke noe bilde og heller ikke noen windows oppstartlyd når den skulle kommet (ikke noen i det heletatt). Ikke noe farlig men veldig iriterende.... Noen som gidder å hjelpe? Endret 10. oktober 2005 av stompy Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Høres ut som om HK, CPU eller PSU holder på å ta kvelden.. Selv om du får strøm på viftene så kan biten av PSUen som gir strøm til HK fuske. Det skjedde med meg en gang.. Prøv med en annen PSu hvis du har, funker det med den ved flere oppstarter etter hverandre så har du problemet ditt.. Hvis ikke det funker så kan du prøve med en annen CPU (Hvis du har eller få r låne) Ellers ville jeg bare sendt inn alle tre delene til nettbutikken du kjøpte det fra... SLI Lenke til kommentar
stompy Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 hmm.... betyr det at hk ikke får nok strøm? eller betyer det at hk ikek får strøm i det heletatt?... Hvis det er problemet så sender jeg inn PSU Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det vil si at HK ikke får strøm i det hele tatt, men det er jo ikke sikkert at det er det som er problemet... Sendt inn både PSU, CPU og HK du Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Du kunne prøve å oppdatere bios hvis du kommer deg inn på maskinen en gang, min maskin ble "Rape tulat! Lenke til kommentar
stompy Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg kommer inn bare jeg restarter den når det ike funker (trykker på restart knappen) Jeg skal på LAN i dag, så jeg får vel låne en psu eller noe da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå