Gå til innhold

Canton Karat 100

Anbefalte innlegg

fant et par Canton Karat 100 høyttalere på jobben(Hallingdal Bildemontering:P) er de noe å ha? basseren i den ene kassa var sprengt. jeg fixet den sånn noenlunde så nå e det hvertfall lyd i den men jeg lurer fortsatt på info om disse høyttalerne sånn at jeg kan finne 2nye bass elementer med noenlunde like specs. må ha noen bassere med noenlunde lik bass som de som sitter der for lyden i den høyttaleren som ikke er øderlagt er VELDIG bra...

Specs:

8ohm

kontinuerlig: 50W

musikk: 80W

36 - 30 000hz

Made in the federal republic of germany :p hehe

tenkte kanskje jeg skulle selge dem etter de er fixet opp noen prisforslag?

EDIT: er IKKE karat "L" 100 BARE karat 100 bare si ifra :p

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Canton er jo et godt merke det så skal ikke se bortifra at det er noe å samle på det der ja! :)

nøyaktig hvor gammel den høyttalern der er vet jeg ikke, fant den ikke på hjemmesida til canton så er vel en utgått modell. karat serien de leverer idag er hvertfall skikkelig kvalitet.

du må hvertfall invistere i et rikitg element så du klarer å matche lydsignaturen..

edit: fant den til salgs på en tysk nettside til 350 euro, altså 2,769.66,- norske kroner. :wee:

link,

Endret av phax
Lenke til kommentar

virker som skikelig kvalitet. hører det på lyden og ser det på de extremt solide kassene :p hehe...

orker ikke lete mer nå men skulle hatt specsene på basselementet så jeg kunne fått "riktig" element.

edit: hehe ja fant den der jeg og men er ikke de høyttalerne der (hvis det er riktig bilde:P)

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...