Blåbær Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 selve teksten er på 4 linjer men om man tar med selve qoute linjen så blir det 5. Er det greit? Vil bare ha en bekreftelse før en eller annen moderator plutselig sletter signaturen min uten at jeg vet noe om det. Og det er slit å lage seg et nytt signatur. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Quoten telles som én linje. Men her vises det bare at du har 4 linjer, pga. forskjeller i enten skjermoppløsning eller forum-skin, eller begge deler. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er 4 linjer her Og for og vise hvordan vi teller (om det skulle være tvil om det) legger jeg ved et lite skjermskudd Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 takker, men hvordan endre oppløsningen på forumet? har en rimelig høy oppløsning på skjermen men den vises ikke helt ut på forumet Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Noen skinns har fast bredde, forsøk med et skinnbytte Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 takk for hjelpen, prøvde flere av skinsene men likte ingen av de som hadde fri bredde. Så holder meg til standard hw.no skin Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Standard hw.no skinn? Har du sjekket "Hardware.no" skinnen, bruker denne selv, den er ganske lik "Gammel Hardware 2 kolonner". Liker ikke den nye 2005 versionen av hardware.no skinnen Lenke til kommentar
pertm Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 takk for hjelpen, prøvde flere av skinsene men likte ingen av de som hadde fri bredde. Så holder meg til standard hw.no skin Det hjelper ikke å forandre din bredde når det er bredden til den som leser det du skal ha. En ting du kan gjøre er å forandre qupten slik at den tar litt mindre plass med nanvnet til den du quoter øverst slik at det blir: Innhold Det vil spare litt plass og redusere faren for å komme på 5 linjer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Test (gidder ikke å lage ny tråd) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Quoten telles som én linje. Men her vises det bare at du har 4 linjer, pga. forskjeller i enten skjermoppløsning eller forum-skin, eller begge deler. Eh, når jeg sa at quoten telles som én linje, mente jeg at linjen hvor det står QUOTE også er en linje, som am3k viser. Og dere, bare sjekk et gammelt innlegg av dere selv for å sjekke signaturen deres Burde egentlig også stå som sticky her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå