Artistic.Hipster Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Her har jeg et par bilder jeg gjerne kunne trengt tilbakemelding på: Frykt: Mønster: Regn: Dråper: Ford: Endret 10. oktober 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det Ford bildet burde du sende inn til ford asså.. det var et veldig fint bilde hvor du tydelig fokuserer på Ford logoen.. 10 poeng fra meg! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det Ford bildet burde du sende inn til ford asså.. det var et veldig fint bilde hvor du tydelig fokuserer på Ford logoen.. 10 poeng fra meg! skulle akkurat til å si det... men jeg hadde lagt ett navn over hele bildet litt sånn gjennomsiktig, og prøve å selge det... hehe... så kan du heller ta vekk den gjennomsiktige skriften hvis de vil kjøpe... litt som et watermark... nesa og mønster syntes jeg ikke noe om, men de andre var fint... spessielt dråper og ford.. fine farger Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Synes nå ikke "ford" bildet var _så_ bra at det kan brukes som reklame, men takk for tilbakemeldingene Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 dråpe og ford bildene var veldig bra.. Bigk Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Takk takk Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Jupp, meget høy kvalitet på dråpe og regn-bildene dine! Synes litt av øyet manglet fot at "frykt" skulle bli opptimalt, men ellers flott! Endret 10. oktober 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 tja, kan vel kaste meg inn og være litt uenig med "hurra"-gjengen her jeg da. Bilde 1: Øyet. Synes ikke helt du klarer å formidle frykt. Personen på bildet ser ikke redd ut. Har noe med utsnittet som er litt for trangt, og lyset som ikke passer. Men det er et godt motiv for å formidle frykt. Eksprementer med andre utsnitt. Bilde 2: Mønster Ser ikke helt hva det er bilde av, men det er kanskje også uviktig siden det skal bare være mønster. Linjene i bildet går på skrått oppover mot høyre uten at jeg ser hva grunnen til dette skal være eller at det tilfører bildet noe. For meg så blir dette mer distraherende, og i et så "strengt" bilde, ville jeg kanskje ha rettet opp linjene. Men fint lys, og det er alltid gøy å finne mønster i hverdagen/naturen hvis det er det du har gjort. Bilde 3: Regn Hos meg så ser dette bildet uskarpt ut. Men dette kan selvsagt være på grunn av komprimeringen. Det ser også ut som det er brukt blitz, noe som ikke er pent. Spesiellt den utbrente dråpen nede til høyre. Bilde 4: Ford logo Liker godt bilder med kort DOF, men når man da skal ta bilde av en ford-logo som her, så er det viktig at man klarer å få hele logoen i fokus. Altså at man har dypt nok dybdeskarphet at hele området som logoen dekker er i fokus. Hvis ikke så ser det bare tilfeldig ut. Igjen så ser bildet noe uskarpt ut hos meg. Vet ikke om dette er noe USM kunne rettet opp i. Logoen er også noe utbbrent. Dette var ikke ment for å være utelukkende negativ. Du tar fine bilder, men bare ment som en motpol til resten her. Ta gjerne kontakt med Ford om de vil kjøpe bildet ditt, men tror ikke jeg ville gått og feiret enda... Christopher Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 tja, kan vel kaste meg inn og være litt uenig med "hurra"-gjengen her jeg da. Bilde 1: Øyet. Synes ikke helt du klarer å formidle frykt. Personen på bildet ser ikke redd ut. Har noe med utsnittet som er litt for trangt, og lyset som ikke passer. Men det er et godt motiv for å formidle frykt. Eksprementer med andre utsnitt. Bilde 2: Mønster Ser ikke helt hva det er bilde av, men det er kanskje også uviktig siden det skal bare være mønster. Linjene i bildet går på skrått oppover mot høyre uten at jeg ser hva grunnen til dette skal være eller at det tilfører bildet noe. For meg så blir dette mer distraherende, og i et så "strengt" bilde, ville jeg kanskje ha rettet opp linjene. Men fint lys, og det er alltid gøy å finne mønster i hverdagen/naturen hvis det er det du har gjort. Bilde 3: Regn Hos meg så ser dette bildet uskarpt ut. Men dette kan selvsagt være på grunn av komprimeringen. Det ser også ut som det er brukt blitz, noe som ikke er pent. Spesiellt den utbrente dråpen nede til høyre. Bilde 4: Ford logo Liker godt bilder med kort DOF, men når man da skal ta bilde av en ford-logo som her, så er det viktig at man klarer å få hele logoen i fokus. Altså at man har dypt nok dybdeskarphet at hele området som logoen dekker er i fokus. Hvis ikke så ser det bare tilfeldig ut. Igjen så ser bildet noe uskarpt ut hos meg. Vet ikke om dette er noe USM kunne rettet opp i. Logoen er også noe utbbrent. Dette var ikke ment for å være utelukkende negativ. Du tar fine bilder, men bare ment som en motpol til resten her. Ta gjerne kontakt med Ford om de vil kjøpe bildet ditt, men tror ikke jeg ville gått og feiret enda... Christopher Slike tilbakemeldinger er bra Masse konstruktivt å ta fatt i her. Er enig med deg i det meste også. Mønster er foressten bare persienne mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå