Zeph Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Eg har lagt merke til at dagens spel blir eksponert alt for mykje. Du har 4-5 filmar, 50-100 bilder og sidevis med informasjon før spelet i det heile tatt er gått gold. Det ødelegger mykje av spenningen med å starte spelet første gang. Blir ikkje det same når du har sett femogsøtti bilder på forhånd. Eit par teasers er ok, men det blir rett og slett for masse i dag. Ingen tvinger deg til å sjå og lese det, for all del, men eg kan ikkje tenke meg at ein spelopplevelse blir betre av å vite for mykje om det. Element of surprise er jo halve morroa. Ta Black & White 2 som eit eksempel. Her finnes det videoar der magi blir utført, bilder i søkk og kav av nye bygningar, korleis alt fungerer osv...eg hadde stor glede av å lære meg alt dette etter at eg byrja å spele B&W, ikkje før. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du har faktisk et veldig godt poeng der. Men det er jo også mange som foretrekker å vite mye om et spill på forhånd, sånn at de er helt sikre på at det er verdt pengene. Men er enig i at det kan bli vel mye, når de viser oss "halve spillet" allerede før det er kommet i salg. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det kan bli for mye, men jeg er veldig glad i å se skjermbilder og videoer fra kommende spill jeg vet jeg kommer til kjøpe. Jeg tror det absolutt er med på å skape forventninger til spillet og dermed flere kjøpere. Forleden så jeg en wonder-film fra Civ 4, og den var utrolig stilig og jeg er enda mer fornøyd med at jeg har forhåndsbestilt det. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kunne ikke vert mer enig med det første innlegget. Det står litt respekt av Rockstar syns jeg som greier å drøye så lenge før de gir ut noe info om spillet sitt, men når det først kommer så føler jeg alt kommer og det er ikke noe spennende å putte det i liksom. Så det jeg gjør på spill jeg ser veldig frem til som MGS serien, og GTA serien, er at jeg prøver å motstå fristelsen å i det hele tatt se noen bilder eller lese noen artikler om de, for jeg vet at dette er garantert gode spill og jeg kommer til å kjøpe de uansett hva. Dette har jeg greid å gjøre med de 2 siste GTA spillene og de to siste MGS spillene, det ga meg en mye bedre spilleopplevelse. Jeg gikk heller ikke på nett og leste noen anmeldelser eller inntrykk før jeg selv var ferdig med spillene. Kanskje litt sært men det gjorde at jeg greide å nyte spillene til det fulle. Ingenting er som å utforske selv og finne ut av ting. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jo er veldig enig at det fort kan bli for mye, men en review er jo PR for siden som poster den og når det er mange sider så..... Men når det er sagt så er jeg av den typen som nesten bevist skyr unna slike ting nå, leser litt men ikke så mye som før, har liksom ikke lyst og vite alt om spillet når jeg kjøper det heller . Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Gjør som meg. Ikke les previews. Problem løst. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 HL2 er eit perfekt eksemplel på dette, kan bli litt i mesta laget, men noen screens nå og da skader ikkje,eller ein trailer i ny og ne Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Enkelt. Som det blir sagt her: La være å lese det. Dette er en del av informasjonssamfunnet der man må velge bort det man ikke vil informeres om. Enten det gjelder spill, politikk etc. Jeg er nyhetsjunkie og sluker alt mtp avsløringer om tv-serier, filmer, mobiler spill.....you name it. Det er ikke sjeldent jeg blir irritert på meg selv, men jeg kan ikke skylde på noen andre enn meg selv. Jeg kan heller ikke kreve at utgiveren av infoen skal stoppe fordi jeg ikke klarer å styre meg. Nei, jeg må tilpasse meg infoen og lære meg å prioritere. Og info skal det bli når Xbox, Playstation og Nintendo virkelig kommer på nett med nye konsoller. Da kommer det til å bugne over av demoer, bilder og andre artikler, da må man prioritere da... Info er gøy hvis man har is i magen og klarer å prioritere **Edit: vm i skrævehassleif** Endret 11. oktober 2005 av Dinsdale Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ganske enkelt, reklamering. Selskapene vil ha sine spill solgt når det kommer ut, så de slenger ut videoer og bilder i angro på nette for å reklamere for deres spill når det kommer. Så kommer det, selger, og er ikke halvparten av hva det lovte Men er enig med deg. Er derfor jeg holder meg til bare et part små bilder i ny og ne før jeg kjøper spillet. Ser somregel ikke så mye på bildene før spillet kommer, men etter. Ser det bra ut og jeg liker det som er skrevet om spillet, så kjøper jeg. Liker jeg ikke bildene så kjøper jeg ikke. Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 leser nesten aldri preview.. venter alltid spenning når spill kommer! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Er litt enig med trådstarter, det blir litt for mye av det gode i bland men litt teaser og bilder må jo til Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Ta for eksempel duke nukem forever, ingen bilder, videoer eller noe. Postitive med det er at folk kommer til å tenke - endelig, et bilde, nå gleder jeg meg til mer. Det negative er at folk gir opp og mange tviler på at det i det hele tatt lages. Selv liker jeg å bli overrasket når spill kommer ut, ikke vite alt om det, det er jo det som er spennende med spill, ikke vite hva som skjer når du starter spillet. Syntes det holder med et par teasers, noen få bilder og reviews. Endret 14. oktober 2005 av mushi Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Alt jeg gjør er å se på noen screens og titte innom sida, det holder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå