Anders Leipsland Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 sitter her å mikser meg en metalCD for parties (ikke dataparties). Tracklista begynner å ta form, men tenkte jeg skulle få litt mer input så kom igjen metalheads, nevn noen metal sanger som passer godt på fest :smile: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Uten tvil: Dio - Holy Diver, Rainbow in the Dark Alt ettersom: Darkthrone - In the shadow of the Horns Ellers: Iron Maiden-Number of the Beast In Flames-Only for the Weak (sinnsyk groove), Episode 666 My life with the Thrill Kill Kult (the crow soundtrack) - After the Flesh (techno-vampyr-mania) Nine inch Nails - March of the Pigs Cradle of Filth - All Hope in Eclipse (første på nyeste skiva), No time to Cry Candlemass - Mourners Lament, At the Gallows End Angra - Carry On Falconer - Upon the Grave of Guilt Hva som helst med Running Wild My Dying Bride - Symphonia Infernus et Spera Empyrium. Nå gidder jeg ikke mer :smile:Hadde blitt en bra fest for min del. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 vet ikke om det er så mye party-metal, men Children Of Bodom - Children Of Bodom og In Flames - Suburban me synes vertfall jeg er noen gode sanger :smile: (selv om man kanskje ikke kan kalle det sang, det de gjør :smile: ) Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Bon Jovi - Livin on a prayer Charta 77 - No limit Ozzy Osbourne - Crazy Train ellers må jeg bare få lov til å annbefale (Alpentrio Tirol) - Appenzeller... MEGA drikke-sang; jodling =) slår ALLTID ann! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Kongene av partymetal er uten tvil Black Ingvars! Lenke til kommentar
Ispinne Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Skal vi se...metall som passer på fest, ja...hmm... Smak og behag, selvfølgelig, men dette dekker et vidt spekter. Borknagar - Colossus Borknagar - The Genuine Pulse Dark Tranquillity - Cathode Ray Sunshine Dark Tranquillity - The Sun Fired Blanks Demons & Wizards - Blood on my Hands Dimmu Borgir - In Death's Embrace Dimmu Borgir - Glittertind Dimmu Borgir - Burn in Hell Ensiferum - Windrider Ensiferum - Battle Song In Flames - Trigger (Reroute to Remain albumet) In Flames - Pinball Map In Flames - Man Made God Moonspell - Second Skin Moonspell - Opium Old Man's Child - God of Impiety Old Man's Child - The Millennium King Rhapsody - Holy Thunderforce Soilwork - The Flameout Thyrfing - A Great Man's Return Tristania - Hereticque Vintersorg - A Dialogue with the Stars Vintersorg - Spegelsfären Fart og fest i di fleste der, ja... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 System Of A Down - Aerials. Nice. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Vi må jo ikke glemme kongene av finsk polka-black metal heller! FINNTROLL! Genial partymusikk iom. at alle setter seg opp og ler. (vært testet mange ganger). Det er såpass seriøst at det faktisk er bra også. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Dimmu Borgir: Metal Heart Puritania Blessing Upon The Throne Of Tyranny Spellbound (by the Devil) Mourning Palace Kommer litt an på hvilket "mood" folket er i, da. (Naturligvis.) Metal Heart's el-gitar-tolkning av Beethovens "Til Elise" er jo litt artig - og en glimrende variasjon imellom sangene/låtene :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 takk takk folkens :smile: Nå er tracklista så godt som ferdig(litt usikker på hvilken Megadeth sang jeg skal ha med). Blir en knallCD dette her Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 13:29, Anders Leipsland skrev:litt usikker på hvilken Megadeth sang jeg skal ha med). "Peace Sells But Who's Buying"!!! For meg, den definitive Megadeth sangen! (Var akkurat da plata med samme navn kom ut at jeg begynte å høre på Megadeth.) Evt. "Hangar 18". Også en knallsang Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 omg, du nevnte akkurat de 2 kandidatene jeg vurderer sangen heter btw bare "Peace Sells". Albumet heter "Peace Sells...But Who's Buying?" :smile: [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-08-20 13:43 ] Lenke til kommentar
LemonDog Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hmmmm. Ingen metalsamling er komplett uten Soulfly - Bleed og Machine Head - Davidian Synes nå jeg da... Jeg har fått skikkelig dilla på Sparta - Cut your Ribbon og Refused - New Noise i det siste. Det er vel ikke akkurat metal, men jeg tenkte bare jeg skulle nevne det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Megadeth-sangen du ser/så etter heter vel In my Darkest Hour. Banker alle de andre syns nå jeg. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Ultimate Megadeth låta må jo være "Symphony of destruction" ellers er "peace sells" oxo en glimrende låt.Men hva med Within Temptation med "Mother Earth"?? En utrolig bra goth metal låt(må høres) _________________ Uberboss [ Denne Melding var redigert av: uberboss på 2002-08-20 16:22 ] Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jeg kom til å tenke på en kul sang...(hvis det ikke er for seint da :wink: ) "Staying Alive" med Ozzy Osbourne og Dweezil Zappa. Jepp, heavycover av discolåta fra filmen med samme navn. Faktisk en bra versjon. Noen andre; Storm - Oppi Fjellet Tindrum - Harley Davidson Manowar - Blow Your Speakers Ang. Megadeth; "In My Darkest Hour" er også en av de virkelige bra sangene til Dave Mustaine og gjengen Lenke til kommentar
akee Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Cradle Of Filth Marilyn Manson Nightwish In Flames All hard ;D Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 17:09, akee skrev:Cradle Of FilthMarilyn MansonNightwishIn Flames Det der er kjempekjente band, ikke sanger :wink: Forøvrig så kan jeg jo nevne at M.Manson og In Flames fikk plass på CDen. Cradle er det for mange som ikke takler (liker det ikke spesielt godt selv heller) og Nightwish synes jeg er møkkadårlig :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå