Heineoen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Hei! Sliter med veldig lave nedlastninghastigheter i programm som bruker Bit Comet. Bear Share ol. går så det kviner. På Bit Comet så står det DHT not connected. Hvis det har noe å si? Høre en venn av meg sa at jeg måtte åpne noen porter eller noe sånt på routeren Prøvde å tolke manualen også uten hell manual Kjempe fint om noen kunne hjelpe meg med dette altså. Endret 10. oktober 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Fant denne: http://www.portforward.com/english/routers...24/BitComet.htm Kan den hjelpe meg? Men nederst så står det ikke hva private og public port skal være? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Du skal bruke samme tall som du har valgt som lytteport i Comet. Både på public og private port. Endret 10. oktober 2005 av holvik Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Aha! Takk! Det funket det ja, men er det ikke slik at du kan åpne flere porter for høyere hastighet? Endret 10. oktober 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå