SebRam Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Heisann! Måtte for en liten stund siden gi opp windows, og endte opp med en formatering. Da forsvant (selvfølgelig) alt av programmer også, og samtidig som cd-rom'en min ikke fungerer slik den skal, så lurer jeg på om noen av dere som har kjøpt et Asus skjermkort i det siste, og fikk med webcam i bundle? Trenger nemlig webcam-driveren, så hadde vært flott om noen kunne sendt eller gitt meg en link. Har prøvd å finne driveren selv på nett, uten resultat Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har ikke den komboen selv, men har du modellnavn på webkameraet (og skjermkortet) så kan jeg gjøre et forsøk på å oppdrive driverne.. PS: Er forresten greit å oppgi slik info med en gang, så kan folk sette igang og hjelpe uten å måtte spørre.. Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Skjermkort: x800XT PE Webcam? Har ikke noe navn egentlig, står bare "ASUS" på det. Har prøvd å lete etter webcam-driver på asus.com, endte opp med feil webcam-driver, så tviler på at den er å finne der! Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei jeg har driveren til det webcamera, men da må jeg vel ha e posten din. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Har den webcamen jeg også. Driveren finner du på Asus sine hjemmesider,men de er nede akkurat nå. Jeg tror Trust SpaceCam 360 er samme kameraet. Du kan jo prøve driveren til det kameraet. Endret 10. oktober 2005 av Morten K Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) funka og laste den driveren ned ja. Ps hvist du ikke kan bruke den driveren der så holder jeg på og sende deg driveren via e post nu. Endret 10. oktober 2005 av kirjogra Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Driveren fra trust så ikke ut til å fungere, og har du sendt mailen enda? Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Beklager dobbelpost, men er nødt til å få respons på denne tråden Trenger fortsatt webcam-driveren til webcam'et som fulgte med mitt asus x800xt pe bundle. Vennligst sendt på [email protected] Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Her har du den Endret 10. oktober 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hmm...Ser ut til at vi har hadd samme problem. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Driveren fra trust så ikke ut til å fungere, og har du sendt mailen enda? Ja den er sendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå