Cortinarius rubellus Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei, lurer på om noen har lyst til å være med på å starte en fear-klan eller om det er noen som trenger en til på laget sitt? Lenke til kommentar
dejanV Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei, lurer på om noen har lyst til å være med på å starte en fear-klan eller om det er noen som trenger en til på laget sitt? 4984123[/snapback] Vil gjerne starte klan jeg Treffer du bra? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Finnes en her: http://www.luckystrikedeath.cjb.net/ og nei har ingenting å gjøre med dem edit: eller finn en på Clanbase Endret 24. oktober 2005 av Deosl Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 I'm in! Har ikke gjort annet enn å spille F.E.A.R online siden jeg fikk det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 sorry at jeg ikke har svart før nå , om jeg treffer bra...greit nok tror jeg. Har spilt mp demoen fra den dagen det kom ut.vi skulle prøvd å satt opp en server så vi kan møtes? Aim for the head Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 jeg regner med du også har kjøpt spillet å har egen key? Lenke til kommentar
dejanV Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jøss,regner med at alle har her en lovlig kopi av spillet... ellers gidder jeg ikke spille. Anyway,god ide med å sette opp server,men hvor er dere fra? Jeg bor rett ved Drammen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) jeg forhåndsbestilte det jeg bor i oslo,hadde vært artig å få spilt litt sammen. å bruke ulovlig kopi på online spilling mener jeg funker dårlig. dejanV: syns du at Twinmos er stabilt og bra?, har nettopp satt 2gb Endret 28. oktober 2005 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå