Joachim_F Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kjøreglede og action får vi masse av i Cross Racing Championship 2005. Glitter og stas får vi imidlertid ikke like mye av. Les mer Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Minte meg litt om Flatout (som forøvrig er kongestilig), så bare mye treigere ut. Litt mer Colin McRae versjon av Flatout kanskje? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 spillet minnet velidg mye på 1sane da , som kommer fra samme produsent , hvist det kommer like mye oline mods til dette som det var til 1sane er det nokk dette et spil jeg kommer til og like for til 1sane kom det jo bruker lagde biler og baner som man bare kunne køre og leke seg med i free rom modusen , som som var veldig gøy Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg skjønner ikke nå hvorfor dere ga den 7 i flerspillerhet, siden den kan spilles på LAN, Online og arcade, hva var galt ? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Det største problemet slik jeg ser det er en mangel på spennende baner som kan brukes i flere moduser enn race (samtidig som jeg egentlig ikke synes det var så veldig spennende med race). Invictus lover at de skal levere et kartredigeringsverktøy snart, og da blir det forhåpentligvis litt flere interessante kart å spille på. Men husk at 7 også er en god karakter. Lenke til kommentar
JanA Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg falt for demoen. Har bestilt fra Play for 15£ Blir sendt imorgen hvis alt går bra. Jan A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg