bortevekk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Justin er min bestevenn. Han begynner å skrante, men er fortsatt like glad i han Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 *Kose på minsin PC* Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har jo bygget den selv, så jeg er jo glad i den (mest affeksjonsverdi). Kjenner jo innmaten som min egen bukselomme, men jeg har ikke et syklig kjærlighetsforhold til'n, som enkelte andre har. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Vel, for å si det sånn. Jeg har satt på en strap-on på maskina mi. Hmm, hvilken farge? Big black? Tror den heter Big Bad Black Ali... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har et slags elsk-hat forhold til maskinen min. Den får meg til å kose meg i mange timer, men mange ganger så sitter jeg der uten at jeg egentlig vil. "Datamaskinen tar tid, men den gir også tid tilbake" Eldgammelt ordtak fra ett vist kaffebord. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Am loving it! Men blir derfor også lei meg for at den aldri virker 100% bra, skal alltid være noe dritt med den og komplett sier at alt er bra. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Samme her. Det er alltid noe dritt! Men har fått brebånd nå da, så internetten blir i alle fall raskere Glad i dataen jeg ja! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg vil ha flatskjerm og større prosessor nå! Kan sikkert sveise sammen noen gamle prosessorer til deg Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Jeg har litt blandede følelser Neida, DRITGOD!! Har bare gode følelser Endret 12. oktober 2005 av Overdox Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Gammel Dell-bæsj som sviker meg i spill, gir meg 10fps i CS:S og slår seg av en gang i timen Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg har et hett og romantisk forhold til pc-en, men av og til mister jeg beherskelsen og slår henne. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg liker den, men den liker ikke meg. *Ok da. Det var min feil at det ble vannlekasje* Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Når man bygger selv får man et spesielt "forhold" til pcen! Du elsker simpelten hver enkelt del av den, og blir aldri lei av å se inn (plexiglass) og vite at alt er 100% ærlig og reddelig mitt! (kroppen kan dog huske de negative innvirkningene på alt arbeidet som måtte gjøres for å få råd ). Male i solsteken mitt på sommeren hele dagen, med stiv nakke og brennende hud! Men nå har jeg jo min kjære pc å da er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Den egene datamaskinen er jo alltid best, men data er noe dritt. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Både Jen, Alessandra og Sophia er utrolig sexy. Jen i rødt, Alessandra i alu. og Sophia i svart med litt alu. Alessandra og Sophia krangler hele tiden om meg når jeg er hjemme. Søtt Dessverre har Sophia blitt veldig psykisk ustabil i det siste Mistenker det har noe med at hun har blitt en smule sjalu eller noe Så jeg tror jeg må prioritere henne en del fremover selv om Alessandra nok blir litt sur. Bare håpe Alessandra ikke blir ustabil av det, hun har iallfall for vane å ta det med fatning så det bør vel gå bra Danske Jen er dessverre litt sjenert av seg (er det fordi hu ikke er norsk tro? ), så jeg forsøker å hjelpe henne litt ved å dra henne hele tiden ut og bruker mye tid på henne da. Drasser rundt med henne på høyskolen blant annet Tror riktig nok jeg skal utfordre sjebnen neste år og "kjøpe" Rachel. Mistenker at verken Alessandra eller Sophia kommer til å like det, men skitt au ... Endret 13. oktober 2005 av Ernie Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 I motsetning til dere andre, har jeg ikke navn på PC'en min Men jeg har tenkt å kle den i gul plysj og skrive "i liek 2 cuddle" på den Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Følelsene er sterke, men ikke på en god måte. Etter jeg har invistert så mye penger i de forskjellige komponentene, så burde hun behandle meg langt bedre! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 My preeeccciiioouuusssss... 4984071[/snapback] enig Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Bruker å tenke på datamaskinen min når jeg tilfredstiller meg selv, eventuelt så gjør jeg det sammen med den Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Veksler mye mellom frustrasjon, sinne og dyp sorg. Akkurat no e det vel det siste..ettersom dataen døde av ukjente årsaker for et par dager siden. Noen *host* har ikke backup på alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå