Gå til innhold

Hvilke følelser har DU til datamaskinen din?

reds

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man bygger selv får man et spesielt "forhold" til pcen! :love:

Du elsker simpelten hver enkelt del av den, og blir aldri lei av å se inn (plexiglass) og vite at alt er 100% ærlig og reddelig mitt! (kroppen kan dog huske de negative innvirkningene på alt arbeidet som måtte gjøres for å få råd :whistle:).

Male i solsteken mitt på sommeren hele dagen, med stiv nakke og brennende hud!

Men nå har jeg jo min kjære pc å da er jeg fornøyd!

Lenke til kommentar

Både Jen, Alessandra og Sophia er utrolig sexy. Jen i rødt, Alessandra i alu. og Sophia i svart med litt alu. Alessandra og Sophia krangler hele tiden om meg når jeg er hjemme. Søtt :love: Dessverre har Sophia blitt veldig psykisk ustabil i det siste :hmm: Mistenker det har noe med at hun har blitt en smule sjalu eller noe :hrm: Så jeg tror jeg må prioritere henne en del fremover selv om Alessandra nok blir litt sur. Bare håpe Alessandra ikke blir ustabil av det, hun har iallfall for vane å ta det med fatning så det bør vel gå bra :)

Danske Jen er dessverre litt sjenert av seg (er det fordi hu ikke er norsk tro? :hm:), så jeg forsøker å hjelpe henne litt ved å dra henne hele tiden ut og bruker mye tid på henne da. Drasser rundt med henne på høyskolen blant annet :love:

Tror riktig nok jeg skal utfordre sjebnen neste år og "kjøpe" Rachel. Mistenker at verken Alessandra eller Sophia kommer til å like det, men skitt au ...

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...