reds Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Topic sier det meste; hvilke følelser har du til datamaskinen din? Jeg ser på datamaskinen som en gos arbeidsplass med store muligheter. Edit: Leif stjal en bokstav i topic. Endret 10. oktober 2005 av Marius E Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hadde ganske store følelser, helt til det ble slutt. Etter det har vi kun vært venner, men har ennå litt følelser for datamaskinen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Elsker MST3K-samlingen min. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 For uten øye-fetish har jeg selvsagt en fetish for lekre datamaskindeler. På grunn av dette har jeg kabinettet åpent, og ønsker jeg å bli opphisset er det bare å ta en titt på skjermkortet med den lille søte viften som snurrer. Aww, det er bare så digg. Jeg elsker også harddisker, spesielt med de sexy S-ATA-kablene til hovedkortet. Arr! Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 For uten øye-fetish har jeg selvsagt en fetish for lekre datamaskindeler. På grunn av dette har jeg kabinettet åpent, og ønsker jeg å bli opphisset er det bare å ta en titt på skjermkortet med den lille søte viften som snurrer. Aww, det er bare så digg. Jeg elsker også harddisker, spesielt med de sexy S-ATA-kablene til hovedkortet. Arr! Fetish er ordet... :!: Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 My preeeccciiioouuusssss... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kan ikke leve med, kan ikke leve uten... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg elsker hun. OT: Henne. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) God gammel venn som jeg ikke kunne vært foruten. Bruker fremdeles den gamle 17" skjermen, det gamle bråkete tastaturet og samme gamle kabinettet. Endret 10. oktober 2005 av Glint Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Et redskap som er greit å ha. Eneste gangen jeg for følelser for den er når den klikker, for da klikker jeg og. (Les blir forbanna på den) Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg liker PC'en min. Når PC-en klikker gjør jeg mitt beste for å ikke være voldelig mot vedkommende, med tanke på at det er Microsofts feil, ikke PC-en's feil... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hva skulle jeg gjort uten? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Min absolutt beste venn, som sjelden svikter. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Pcn er en utrolig god venn! Hadde ikke klart meg uten.. Hender jeg snakker til den Men det er sånn som "Kom igjen.." når den klikker osv.. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 God kamerat. Som stort sett er grei og ikke slår seg vrang...... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Fin å ha, men hat om den skulle slå seg litt i vranglås Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Joda, grei nok. Lager surrelyd, lagger nesten konstant, kan ikke ha sju msn-vinduer oppe. Lagge-pc! Den er klar for dynga og det som lenger nede er! Jeg vil ha flatskjerm og større prosessor nå! LIker at den har 80GB EDIT: Følelse, ja. HATER DEN! Men elsker internett Endret 10. oktober 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå