Gjest Slettet+7412534 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Heisann Jeg skal ha meg en ny mus til min bærbare pc (fs 4438) Har fra før en Logitech MX 510 og er veldig fornøyd, men den begynner å bli litt slitt så jeg er på utkikk etter en ny. Tenkte på logitech mx 900/1000 eller Razer Diamondback. Noen som har noen erfaringer med disse? Har hørt at trådløse kan "henge" igjen på skjermen noen ganger. Er egentlig samme for meg om jeg kjøper med tråd eller ikke. Jeg skal bare ha en best mus for best mulig pris. Maks pris på mus er 700 PS: Trenger jeg musematte ved siden av, har ikke det fra før (bare noe gamme dritt). Skal bruke musen til alt, men ikke så mye spilling. Isåfall hvor mye koster det? Så er det webcam da (for bærbar pc), har fra før et creative nx pro. Synes bildekvaliteten var litt dårlig, men det funket helt greit. Skal bruke det til msn, ta noen bilder og sånn. Noen anbefalinger? Maks pris er 1000 kr. Håper på positive svar. Skriv helst hvilken webshop dere vil anbefale å kjøpe dette utstyret fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7412534 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ingen som har noen formening? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Mus: Logitech G5 - 695,- Musematte: SteelPad 4D - 195,- Webcam: Logitech QuickCam Fusion Webcamera + Headset - 795,- Alt i alt, 1685,- Alt er hentet fra komplett.no /2bb1 Endret 22. oktober 2005 av 260202 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Mus: Razer Diamondback eller Razer Copperhead da.. Hvis du gir litt mer.. Razeren følger det med en "Lan-Bag" som du kan legge musen i, så den ikke bare kan ligge og slenge i sekken.. Musematte: Q-Pad hi sense, den er ikke så stor. Q-Paden kan pakkes sammen i et plastrør som gjør den lett og ta med seg og matta blir ikke slitt når den fraktes.. Razer diamondback: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21258 Razer Copperhead: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=35636 Q-Pad hi sense: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=36662 Edit: Web cam som nevt ovenfor er vel bra.. Endret 22. oktober 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hmm. Skift musematte til Icemat vertfall. Du kan jo lese musematte testen, får ganske mye nyttig informasjon der. Ellers anbefaler jeg MX510/518. Begge 2 er meget bra. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hmm. Skift musematte til Icemat vertfall. Du kan jo lese musematte testen, får ganske mye nyttig informasjon der. Ellers anbefaler jeg MX510/518. Begge 2 er meget bra. 5045846[/snapback] En kamerat av meg har akkurat kjøpt seg Logitech G5 og icemat musematte. Men det som skjedde når han skulle prøve de, så virket ikke musen. Den reagerer ikke på icemat. På en Steelpad S&S derimot, er den helt konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå