kris_a50 Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Har et problem med Explorer 5.0 Etter en stunds bruk (ca 30 min-1 time), så slutter høyreknappen å fungere. Dette er jo litt problematisk hvis man skal lagre ting osv. Menylinjene blir også borte eller flyttet rundt på. Dette er veldig irriterende, og gjør at jeg må restarte Explorer opptil flere ganger hver gang jeg surfer. Noen som har noen formening om hva som forårsaker dette? PS: Jeg kjører Win95 (siste versjon) Kan det være at Win95 ikke 100% støtter Explorer 5.0? Kris Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Æ skal gje dæ ett råd...bytt heller til norske Opera http://www.opera.com Explorer er et tøvete web-brownser, bytt heller leser å la microsoft styre den driten de alltid gjør Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Enesete med Opera er at alle ikke er like interessert i å følge standarder fra w3c. blant annet så virker ikke menyen til multicom og sist jeg sjekket så var telleren på qxl sine sider ikke funksjonable med opera.. litt dumt da en ikke ser hvor mye tid som er igjen.. Andre merkelige sider med opera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå