OC-Freak Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Noen som vet om det finnes flere butikker som har uniwill 259EN modellen? Netshop skal ha - men får ikke på lager før langt uti november. Itbutikken har, men det ser ikke ut som de selger denne til Norge. Whitebox har, men de er ganske uaktuelle. Dessuten ligger whitebox 3-4000 over Netshop og itbutikken i pris... Var i utgangspunktet ikke noe problem å vente til midten av November - men nå fikk jeg solgt den gamle PC'en og det er dritkjipt å sitte uten bærbar PC Forslag til andre PC'er som alternativer til denne mottas også med takk (Krav: må klare 4-5 timers drift på batteri og ha god grafikkytelse (nvidia 6600 eller ATI X700)). Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg vurderte 259EN men valget falt på Asus M6Va. Hvis du ikke har sett på den bør du ta en titt i denne tråden. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Har sett på den, og lest masse. Det jeg har funnet ut i forhold til 259EN er: -kun 80Gb harddisk maks -Kun 512Mb maks (kan jo kjøpe ekstra selv, men ingen garanti for at det er 1x 512 og ikke 2 x 256 fra før). -STØYER! Dette er ganske viktig for meg. Og vtf? Hele 6 stk viftder! -Slik jeg kan se er ikke batterilevetiden så god som 259EN (når 259EN bruker GMA900 skjermkortet). -Noe dårligere grafikkytelse. -Mye mindre fleksibel med tanke på konfig, jeg vil ha svak prosessor, men mye minne og STOR harddisk - dette alternativet kan jeg få til med 259EN. +Bedre plassering av porter osv. +Bedre kvalitet? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 -STØYER! Dette er ganske viktig for meg. Og vtf? Hele 6 stk viftder! Jeg er enig med det du sier men jeg tviler på at den har 6 vifter. Den har kun to stk som jeg kjenner til, pluss at det er et tredje luftinntak under som jeg ikke vet hvor går hen. På Asusen kan du bytte ut CD-spilleren med et batteri for å få enda lenger levetid, jeg vet ikke om det går på 259EN. Et pluss du glemte var at Asusen er penere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå