Gå til innhold

Er denne harddisken god? ukens tilbud på netshop.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har personlig dårlige erfaringer med WD.

Alt for mye døde wd disker i forhold til andre merker.

Andre vil sikkert ha andre meninger om saken. Jeg vil ihvertfall aldri anbefale en WD.

Derimot har jeg meget gode erfaringer med samsung. Stille, kalde og ikke minst stabile.

Endret av gammalost
Lenke til kommentar

den wd disken er god den, jeg ha hatt en hel del wd disker de siste åra.

kan jo remse opp:

ide

1 stk 8gb (bråker litt pga alderen)

1 stk 40gb -------------"--------------

2 stk 80gb -------------"--------------

2 stk 200gb

1 stk 250gb

s-ata

1 stk raptor 74gb

1 stk 160gb

har kun mista en av disse diskene (den ene 80gb), og det var min egen feil, var dårlig komtakt mellom disken og molex kontakten, så den døde

de fleste vennene mine kjører også wd uten å ha noen problemer av noe slag.

hadde jeg hatt penger til overs så hadde jeg kjøpt den disken som er på tilbud denne uka selv :thumbup:

btw, wd støyer ikke mye lengre. og de fleste har ikke så stillegående pcer at de hører diskene sine uansett.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt 3 stykk av den. Kjører en del WD-disker fra før av også. Hatt lite problemer alt i alt med WD-diskene bortsett fra en 80 GB som røyk for 1 måned siden eller så. Har 12-13 disker i dag hvorav 10-11 er WD. Husk å kjøle diskene dine.

Uansett, om du BARE ser på spesifikasjonene får du en veldig bra deal med det tilbudet.

Wolverine

Lenke til kommentar

Jeg har hatt 5 WD disker 80+120GB'er. Kjempefornøyd med alle sammen. Alle lever i beste velgående enda (begynner å bli noen år gamle).

Ser at folk igjen snakker varmt om seagate, de er nok stillere enn WD ja, men jeg kjøpte 5 stk i april, 2 driver å tuller med meg (klikkelyder), maskinen må restartes så hører jeg at skriverhodet smeller på plass :(:cry:

Bygde om kabinettet i går og monterte mer kjøling, nå ligger den varmeste disken på 37 grader ved full load. Allikevel stod ene Seagaten og prøvde å klikke seg i hjel. Rakk ikke åpne kabinettet for å sjekke hvilken disk det var...

Jeg kommer til å velge WD over Seagate neste gang. Og dette var jo ett helt okay tilbud også :) Netshop er det bare godord om (nå får vi jo se hva som skjer om jeg bestemmer meg for å sende inn klikkediskene da..............) - så løp og kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...