Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Når jeg surfer, eller spiller, eller bare idler så kommer det at: "Symantec Network Proxy Service har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." så litt videre inn i meldinga så står det: "szAppName : CCPROXY.EXE szAppVer : 103.0.4.3 szModName : Msvcr71.dll szModVer : 7.10.3052.4 offset : 00002a27 " og om jeg trykker send Feilrapport eller Ikke send så stenges internettet, og jeg må restarte maskinen. Det skjedde før (når jeg hadde en litt slem kopi) så jeg uinstallerte det. Nå har jeg altså formatert pcen siden da, og prøvd å reinstallere NIS uten hell. Må vel legge til at hver gang jeg starter maskinen kommer det opp at Norton Anti-Virus ikke kan repareres og må reinstallere det selv uten at jeg har gjort noe. Er litt dårlig i sånn her, beklager det Har forresten Online sin NIS som er NIS 2005. Kanskje jeg må gå for noe alternativt som Zonealarm (har ikke den kompitalitet(dere fatter hva jeg mener) problemer?) og Kapersky (er det ikke steike-schvine dyrt?) torstein. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Avinstaller Norton, og last den ned på nytt fra ONLINE. Burde fikse problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå