Gå til innhold

Er N70 verdt 2000kr mer enn E730?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg ny mobil, og valget står mellom nokia n70 og Samsung E730.

Sånn jeg har forstått det, er n70 en mye bedre mobil enn E730, men prisforskjellen er da også mye større.

Får E730 for rundt 1000-lappen med abbonemanget mitt ( netcom buisness talk) mens n70 koster 3000kr, altså en prisforskjell på 2000.

Da lurer jeg på: er N70 verdt 2000kr mer enn E730? Bruker jo først og fremst mobilen til ringing og sms, men syntes det er morro og ta noen bilder og ha mulighet for noen mp3 sanger. Jeg skal ha mobilen, hvertfall 1 1/2 år, og innen den tid vil vel 3g nettet være mer uybygd, og jeg vil ha mer nytte av en slik funksjon. er også et stort pluss at N70 har mulighet for minnekort. :thumbup:

Endret av Sondre05
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

N70 og Samsung E730 er jo 2 heeeeelt forskjellige mobiler rettet mot ulike folk.

Samsungen er snasens den, men dog litt lite minne til mp3 og har ikke Symbian/Windows.

Hvis du kan greie deg uten minnekort og Symbian så er samsungen veien å gå.

N70 har tilnærmet lik specs som 6680. Kanskje noe å tenke på når det gjelder pris??

Også kommer 6280 som er snasens :love: Har 3G minnekort og kamera, noe du er ute etter, men dog ikke Symbian eller Windows :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...