vipewan Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 00:22, klorin skrev:Det jeg gleder meg til er å lese div. forum etter dette kortet er i salg.. vil driverne osv holde mål tro!?!?!PS! Dette er ikke negativt ment.. jeg er bare veldig spent på hvordan kortet vil virke i praksis. Vil det dukke opp mange poster som f.eks "HJELP bilene er gjennomsiktige i GTA3" og lignende. Dette har vært et typisk ATI problem. Vil vel heller påstå at problemet er dårlige utviklere som ikke tester sine spill/demo'er på mere en 1 plattform. Det er ikke ATI sin feil. Det er jo omentrent som om at Windows XP ikke skulle virke på AMD CPU'er eller lignende. Microsoft ville fått vanvittig med pepper i ett slikt tilfelle, men i tilfelle med grafikkkort så er det ATI (AMD i eksempelet) som får pepper.... Dog skal sies, ATI's drivere HAR vært dårligere en Nvidias.... Men de har blitt MYE bedre, og jeg vil nesten påstå at de er like gode nå. Uansett, konklusjon, utviklerene gjør en elending jobb når de kun tester/utvikler spill på Nvidia plattform. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 For dere som sier at GF3 Ti200 er raskt nok, er vel det for så vidt riktig i dagens situasjon, ettersom spillene i dag ikke er så krevenede. Men når Unreal Tournament 2003 kommer klarer f.eks GF4 Ti4600 "bare" 89,7 fps i 1024 på den mest krevende demoen som er testet. Det er ikke nok dersom man er gamer. 89,7 fps over en gitt periode, en demo, vil si at fpsen sannsynligvis dropper ned mot 60-70 fps i de verste partiene. Og det er med GF4, da sier det seg selv at GF3 Ti200 blir for pinglete. For annet en vanlige folk da... Se: http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1683&p=8 for test av UT 3003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå