Masterstudent Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Skjønner ikke en pøkk. Uten å ha vært inne i noen konfigurasjonssettinger så kjører mine USB2 porter med USB1 fart. 0,5 mb/s til ipoden... Når jeg plugger in devices kommer det opp vindu med "denne enheten kan kjøre mer effektivt hvis du kobler den til en USB2 port..." Hvordan stiller jeg om dem? J***A teit opplegg! Pliis hjelp! Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Lurer på akkurat det samme. En kompis hadde med ipoden til meg også skulle han få litt musikk av meg så fikk jeg den beskjeden Det gikk seriøst drit treigt... Lenke til kommentar
Zardoz51 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ligger driverne for USB inne? Evt. innstaler dem på nytt. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvilket hovedkort er det snakk om? Noen HK (mitt inkludert har valg i BIOS for å stille mellom USB1 og 2. (Tror det heter no sånn som High speed og Full speed - husker ikke helt) Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har et DFI Lanparty Ultra-D, og tror dette sliter superhardt med å kjøre usb 2.0 hvis ikke det er noe jeg har oversett... superkjedelig ihvertfall Lenke til kommentar
Masterstudent Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Har hatt maskinen i snart to år, og dette er første gang det skjer.. Når jeg går inn i enhetsbehandleren og kikker så ser det ikke ut som om det ligger noen USB2 enheter under "universal seriell buskontroller" Der ligger flere "USB rothub" och flere "SiS 7001 PCI til USB åpen vertskontroller" samt en "PCI til USB forbedret vertskontroller" Driverna, er det bare å oppdatere dem gjennom den automatiske tjenesten? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg fant i allefall ut at på mitt dfi lanparty hk så må man IKKE installere usb 2.0 driverne på cd'en som følger med, da går alt til skogen. Jeg måtte sletta alt med usb fra device manager og la windows installere drivere selv, da fikk jeg usb 2.0 igjen jippi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå