allyse Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Har noen sett den amatørfilmen? : http://tlf.cx/quake_in_real_life.asf Dette er en gammel film. Jeg skal lage en ny versjon av denne, og tenkte å supplere spill som UT, og CS. Den nye blir primært sett lik, men den skal altså inneholde nye elementer. For å forstå bedre (for de som ikke har bredbånd): I spilleverdenen staifer, dukker, hopper, lager rare gryntelyder osv. hovedpersonen, men er dette det virkerlige liv? I filmen gjentar vi hva som skjer i spill! Det er veldig morsomt resultat :smile: For det første: Er det noen som har noen morsomme poeng med spill som *ikke* er realistisk i det virkerlige liv. Alle som bidrar vil komme med i rulleteksten. Filmen vil bli dist. bla. til england (!) Om det er ønske for det kan vi også ha med lyssabler, og våpen (Dette er sfx (jeg) er god til) For det andre: Filmen vil bli spillt inn i Randaberg (om jeg får nok folk) og om du bor i Stavanger eller omegn som kan komme til Randaberg (1 mil utenfor stavanger sentrum) Du kan ikke være gammel - dette er en ungdommsfilm, så fra 15-maks25 er å foretrekke så kontakt meg. Filmen skal ikke være mer en ca. 10 minutter så de tar ca. 1 ettermiddag å filme. Hadde noen digitalt filmeutstyr er dette også å foretrekke. Og om noen har props (CS utstyr som våpen (lekevåpen), Lyssabler (skafta)) er det også å foretrekke. Alle som er interessert TA kontakt!!!!!! Du trenger ikke å bli filmet, vi trenger folk bak kamera, folk til koordinering osv. Husk: Selv om dette er en amatørfilm ønsker jeg et semi-pro resultat, så jeg setter ikke dette opp for mye tull og tøys! Mvh Aleksander Lyse <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-08-19 21:26 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-08-19 21:28 ] Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hahahahaha, dette er humor på høyeste hold, bor selv på hundvåg. Kan snakke med noen kamerater og se om dem blir med, høres kjekt ut å delta i et slikt prosjekt .. I'll keep in touch. Lenke til kommentar
que Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Gleder meg til å se resulatet!!!!! :smile: Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 høres ut som en jævlig fet idè for wild compos på lan og sånt - tour norge og kick ass på compo'ene :razz: Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 wow utrolig bra engelsk også - endelig, noen som vet hvordan å prate :razz: Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 allyse: har du noen gang vært på warpzone ? kanskje dette kunne vinne en eller annen fin premie fra Peda . Om du ikke har vært der er han en fyr som pleier å ha mange wild compos .. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 La meg minne dere på at Star Wars-nerdene som var utenfor kinoen på premiæren til SW2 ble latterliggjort over hele verden (Conan o'brien show) når de "gjenskapte" scener fra filmen (mens filmen sto og gikk i bakgrunnen)..latterligste jeg har sett. Halvgamle gubber hoppende rundt i hjemmelaga jedi-kapper og plastsverd i takt med filmen :smile: Filmklippet (ca 10 min) kan finnes ved å søke etter "Herd of the Star ward nerds" med google. Utrolig artig. Ei bikkje-hånddukke som slenger dritt til alle som er der stort sett. Fra introen: "It's premiere night here for Attack of the Clones, but outside the zigfeld theatre, is the REAL show. Return of the Dorks! Thousands of 35 year old men, waiting, days, even months, for just a taste of George Lucas' tablescraps. Lonely men, who have never had sex! Not even with a catholic priest" _________________ ---- "Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. [ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-08-19 22:53 ] Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Quote: Den 2002-08-19 22:50, Dumbo skrev:allyse: har du noen gang vært på warpzone ? kanskje dette kunne vinne en eller annen fin premie fra Peda . Om du ikke har vært der er han en fyr som pleier å ha mange wild compos .. Ja, jeg var Hardware.no reporter der på WZ6. Var faktisk der jeg fikk denne ideen, men gjorde aldri noe med den :smile: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
en mann Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Kan jeg komme med et forslag? Jay! : #1 Noe med å skyte gjennom 2meter med tykk mur! (Forbanna lei) - CS #2 Noe med å oveleve SINNSYKT mye, feks. 2-3 skudd med en pistol, som riktignok ER kraftig in real life, men ikke i spill... neida. (Dritt lei) - CS #3 La oss si jeg skyter deg i hodet med en 2 meter lang, kraftig edit: KAMPRIFLE nok til å drepe en elefant med et skudd i beinet (det i real life). Dette foregår bak ryggen din... og skuddet treffer bakhodet ditt så du flyger, ja hvor flyger du? DU FLYGER MED SKUDDET, IKKE TILBAKE TIL DER SKUDDET KOMMER FRA (LEI!!!) - CS #4 Gidder du ikke å leve ærlig, kan du bare få noe gratis fra nettet, slik at du kan se gjennom vegger, og hoppe som en kanin. (veeeeldig lei) - CS #5 Har du falt mellom to kasser, eller en kasse og en vegg, kan du dø. Rett og slett dø etter 20 sekunder. Dette var bare fra CS. Men tipper noen av de grafiske og andre feil i spillet, plager en del CS-spillere. Hvertfall meg. _________________ Google :smile: [ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-08-19 23:29 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 HAHAHA....Genialt :razz: Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 hadde også vært fett å ha med railing og 4-5 personer på rad :razz: og sånn "excellent" og mye slikt fra q3... Quake 3 er jo mer "realistisk" (innenfor sjangeren sin) enn cs synes jeg - så mobb cs :razz: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hehe ja å dra rundt på en bazooka som er like stor som deg selv (i ei hand) er jo realistisk. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 hehehe hørest ut som et konge prosjekt. hadde jeg bodd i stavanger ommrådet så hadde jeg stilt opp, men pga grafiske distanser så må jeg nok bare vente til ferdig resultat er tilgjengelig :wink: uansett, du må få med UT (konge spill, bedre enn CS), kanskje en sniper arena? 32 mann springer rundt med en sniper rifle på ett 1on1 brett, morsomt eller instagib, med _mye_ blod capture the flag? med 'vanlige' våpen som minigun, doble enforcer's, flak cannon (min favoritt, lyden er herlig når du springer rett inni en fyr og skyter med flak :smile: ) eller noen av de andre våpene :smile: ellers, så må du få med deg alle feilene i CS, f.eks det som er nevnt lenger oppe om skyting med desert eagle handpistol, eller en AK/Colt gjennom en 2 meter tykk betong vegg og treffe på headshot.... (hater det sykt). en tredør eller tre kasse kan jeg forstå, men 2x2m jernkasser, 'betong' vegger og likn? halve gamet går jo på og skyte folk gjennom vegger :sad: på det området er UT ti ganger bedre, har du ikke fri sikt så treffer du ikke, ganske enkelt. :smile: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Kan bli kongefilm ass, super ide (må få no bedre enn modem snart..rrg) Heh... du kan jo ta med noe som jeg la merke til i UT, Half-Life og Serious Sam (og som sikkert gjelder i mange andre spill også): 'synlig' ammo (raketter, granater m.m.) er _minst_ like store som våpnet som brukes til å skyte dem ut med (fx de enorme rakettene i UT)! Og innholdet i ammo-bokser har ofte ingenting å gjøre med hvordan de ser ut, fx inneholder en granat i HL ikke mindre enn FEM granater når man plukker den opp:D Lenke til kommentar
pskard Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Feil kategori -> Flyttet til gamer.no sitt forum. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 11:36, pgressum skrev:Feil kategori -> Flyttet til gamer.no sitt forum. Sorry. Ble en litt kombi av noen kategorier, så jeg tolket dette til "diverse" kategorien... Men er det flere som har noen tips mottas de med takk :smile: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå