loco-flirt Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) At du tenker bare på utseendet? Uansett... Finnes det ikke en annen tråd for dette?Egen ord-jeg-lurer på tråd... Jeg laget jo en slik, men Ueland påsto at HW.no ikke var interisert i en slik tråd. Noe jeg finner komisk fordi jeg tipper at "HW.no er ikke interisert i en slik tråd." betydde sikkert at Ueland syntes at tråden sugde... Ellers behøver jeg vel ikke å gå On-Topic siden spørsmålet allerede er besvart. Så teit. Så skal vi bare oppratte en tråd for hvert ord vi lurer på da. Synes den tråden der var smart jeg. EDIT: leif Endret 12. oktober 2005 av loco-flirt Lenke til kommentar
howzer Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hva med å slå opp i ordboka hvis man lurer på et ord? Det er veldig enkelt! Søk f.eks. på "interessert"... Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Overfladisk vil si at du kun interesserer deg for det som er fysisk - ting som kan ses med blotte øye og kan tas på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå