ostov Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hva betyr det å være overfladisk? Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 At du tenker bare på utseendet? Uansett... Finnes det ikke en annen tråd for dette? Egen ord-jeg-lurer på tråd... Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ignorere, overse andre. Nesa høyt oppi været Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ignorere, overse andre. Nesa høyt oppi været Gjør det?? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ignorere, overse andre. Nesa høyt oppi været Gjør det?? tror han tenker på overlegen.. Lenke til kommentar
Cowheigen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 overfladisk kommer av det danske ordet overflade (norsk=overflate), og har følgelig fått betydningen "å ikke se annet enn det du ser". dvs om A (som er overfladisk) ser B som har flotte moteklær og dyr bil, så er denne B velstående og suksessrik i A sine øyne og kanskje et "kupp å være kompis med", mens sannheten er at B kanskje er en notorisk butikktyv og svindler, som lurer til seg penger klær og status-symboler for å lure flere. det er nå slik jeg har lært det da.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Å ha en overflate som ikke samstemmer med det indre, bry seg mest om overflaten på ting, overfokusert på utsenede, dømme folk KUN på utsenede(selv etter du har blitt kjent med dem), opptat av status. Oppsumert: Overopptat av overflaten. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 At du tenker bare på utseendet? Uansett... Finnes det ikke en annen tråd for dette?Egen ord-jeg-lurer på tråd... Jeg laget jo en slik, men Ueland påsto at HW.no ikke var interisert i en slik tråd. Noe jeg finner komisk fordi jeg tipper at "HW.no er ikke interisert i en slik tråd." betydde sikkert at Ueland syntes at tråden sugde... Ellers behøver jeg vel ikke å gå On-Topic siden spørsmålet allerede er besvart. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Overfladisk er når du er over opptatt av oveflaten å ikke ser det indre. F.eks gidder ikke å bli kjent med folk fordi dem er overvektige. Det er som en slags homofob, bare at vis du er overfladisk så har du noe mot folk som ikke "tilsynelatende" er perfekte. Trur det er sånn Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Det er i et automatikerskap når En disk overstyrer free-label analysis sekvensen (fla) Overfladisk- Endret 11. oktober 2005 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Å koke barn i smult er en artig hobby. Anbefales! Ok, Jan.. ok. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 www.ordboken.no Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvis du bare liker jenter pga. at de har store pupper, fin rumpe og et pent ansikt er du overfladisk. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvis du bare liker jenter pga. at de har store pupper, fin rumpe og et pent ansikt er du overfladisk. motsatt da ? Underfladisk ? Lenke til kommentar
howzer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Da er du "ikke overfladisk". Ellers brukes vel "overfladisk" ofte om personer som er vellykkede og/eller menger seg med pene mennesker hele tiden. Dette fordi de mindre pene/gjennomsnittlige (flertallet) ikke liker pene eller vellykkede mennesker. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Innlegg relatert til en navngitt forumbruker er fjernet, og advarsel er utdelt. Carry on. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvis du bare liker jenter pga. at de har store pupper, fin rumpe og et pent ansikt er du overfladisk. Da er jeg halvveis overfladisk... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Er jo ikke sikkert det. Man ser jo det ytre først og da er det lett og gå etter det, men du hadde ikke blitt sammen med en jente som var überdeilig, men som du ikke klarer å like? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå