Gå til innhold

Ka e best av 754 3400 og 939 3000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sempron 3400+ yter bedre enn Athlon64 3000+, men gir samtidig dårligere muligheter for å utvide senere.

Så da må du nesten bestemme deg om du vil ha best ytelse , eller om du vil ha muligheten til å oppgradere til enda høyere ytelse senere.

Vet du når Sempron 754 fases ut og hvilken rating den siste vil få ?

Lenke til kommentar
Sempron 3400+ yter bedre enn Athlon64 3000+, men gir samtidig dårligere muligheter for å utvide senere.

Så da må du nesten bestemme deg om du vil ha best ytelse , eller om du vil ha muligheten til å oppgradere til enda høyere ytelse senere.

Vet du når Sempron 754 fases ut og hvilken rating den siste vil få ?

Sempron 3700+ med dagens kjerne (Palermo) er planlagt lansert på både s939 og s754 i 2. kvartal 2006, med 2,2 GHz og 256 kB L2-cache.

Men når jeg tenker etter, så blir jo faktisk Turion-prosessorene kjørt på s754, og der blir det vel siktet inn 2,4 GHz og 1 MB L2-cache allerede seint i år eller tidlig 2006.

Lenke til kommentar
gå for 3000+ mitt valg.

aldtid athlon før sempron er mitt ordtak :thumbup:

athlon 4 gaming!

Og har du i det hele tatt lest noen tester som sammenlikner ytelsen på det to? :roll:

Du er en slik typisk type som har latt deg påvirke av all "propagandaen" og som derfor utelukker alle alternativer uten å egentlig ha vurdert og undersøkt dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...