thomassit0 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er det feil med itavisen.no eller firefox? aner ikke jeg. merkelig hvertfall, hver gang jeg går inn på itavisen.no med firefox (1.0.7) så lukker den seg av seg selv. noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det skjer ikke her, derfor: --> Programvare Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Funker bra her, men har lignende problem på tv2.no (den lukker seg ikke, men bruker 100% CPU og er rimelig dau). Kan goså være en eller flere extensions som kludrer det til. Prøv å bruke FF i Safe Mode (se start-menyen) og se om det hjelper. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 skjer det samme i safe mode merkelig. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kanskje det har noe med Java å gjøre. Vet at itavisen bruker noe java-styr på forsiden... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 jepp det ser hvertfall ut som det er en side frame der som forårsaker det. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Bruk adblock å blokker denne adressen: http://secure-dk.imrworldwide.com/v51.class Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg