Burkersen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg forsøker å lade min Qtek med USB porten. Dette skal ifølge utstyret fungere. Det gjør også delvis det. Men det virker som at det ikke kommer nok strøm til å lade hovedbatteriet. Backup batteriet ble ladet helt ut og ble ladet opp igjen med USB kabelen. Så jeg lurer på om det på min bærbare PC ikke er nok strøm på USB porten. Er det noen mulighet for å sette denne strømmen opp? HP Pavilion zd8077ea 3.4GHz 1 GB RAM 100GB HD osv. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 mener å ha lest en plass at man kan trekke max 500mA fra USBen... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kanskje hvis man har USB-hub med egen strømforsyning? Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg lader Ipoden og mobilen min med USB kabel fungerer finfint det Lenke til kommentar
Burkersen Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Takk for svar. Nå har jeg målt USB porten min til 5,15 Volt og 420mA. Det står under telefonen min at den skal ha 5 Volt med 2A. Problemet mitt er at jeg er i Skottland og tok kun med denne såkalte kombi lader/sync. kabelen. Og her i Skottland har de ikke Qtek. Det skal være en telefon som er lik som heter O2 men den var det vist ingen som hadde. (Der jeg har vært) Så nå går jeg ned i Verkstedet og hører om noen kan supplere meg med 5 volt og 2A. For jeg har splittet USB kabelen og vet sånn cirka hvor strømmen skal inn på USB kabelen :-) Så er det noen som hører om en stor eksplosjon i Skottland, er det bare Qtek en min som ikke tålte det....hehe Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hahaha jaja, eventuelt burde det ikke være og finne noe som kan gi deg akkurat den strømmen du skal ha da.. bare sette en motsatnd som setter ned spenninga litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå