Stefanowitch Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg har en pc med celeron D 2,4 ghz, et Asus P4800 hovededkort og OCZ premier 512 dual channel pc 3200. På dette hovedkortet har man mulighet for og klokke hele systemet med 5%, 10%, 20% og 30% eller gjøre det manuelt. Jeg har greid og kjøre windows på 20% modusen rellativt stabilt, ulempen at man ikke kan juster volt, pci apg hastighet osv. Og når jeg er på manual menyen kan man justere på alt utenom fsben. Hva må jeg gjøre for å kunne justere busshastigheten? Lenke til kommentar
Stefanowitch Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Er det noen som er kjent med Asus P4800 til overklokking? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) kortet er bra, det, men du bør lese guiden på www.overklokking.no før du begynner å klokke... guide: http://www.overklokking.no/guides/nybegynner/del1/index.html Endret 11. oktober 2005 av Cilleron Lenke til kommentar
Stefanowitch Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg vet hvordan man overklokker, men denne liken du sendte var morsom, takk. Jeg har bare litt problermer med dette nye hovedkortet og jeg er vant til amd bioser. AI overclockings sytemet er i vegen, jeg ønsker å øke fpsben mauelt istedenfor å kjøre 5, 10, 20 eller 30% overlclock. Så hvis det er noen her som har et intelhvodekort med lignede bios ville det vært fint om dere kunne gi meg noen tips. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 AI overklokk skal du disable, og jeg husker ikke nøyaktig hvordan det ser ut, men du skal velge manual settings et eller annet sted. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Har et P4(P)800 HK selv, funker glimrende å overklokke med. Du stiller FSB med + og -, viss du ikke visste det. Lenke til kommentar
Stefanowitch Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 stiller fsb med pluss minus, tusen takk det visste jeg ikke det skal jeg prøve med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå