Gå til innhold

Gainward 7800 GT, trøbbel...

Brimutten

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg Gainward PowerPack! Ultra/3400PCX XP VIVO-DVI-DVI - grafikkadapter - GF 7800 GT - 256 MB.

Jeg trodde personlig at dette var et skikkelig godt kort. Hadde Ati Radeon 9800 XT 256MB før på en Dell dimension 8300, P4, 3.2Ghz, 19" lcd skjerm, 450X2 harddisker, 2GB ram.

spilte spill som farcry og battlefield 2 som bare juling.. har aldri oppleved makan=)

Men pcen jeg har idag, AMD 64, 3500+, 2.2Ghz, MSI K8I Sli hovedkort, 2 gb ram, yter ikke noen ting i spillene. det er rett å slett håpløst å se på..((her mener jeg skjermkortet...))

særlig på farcry, der helikoptrene svever over meg, ser du svære sorte firkanter som durer etter helikopteret som skal illustrere skygge. (dette er ikke skygge, min gode mann...) HÅPLØST

Jeg nekter å spille noen spill.... orker det bare ikke...

Har noen noen tips om hva som kan være galt/ forbedringer?

eller rett å slett kaste det?!?!?!?!

Endret av Brimutten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøve og patche spilla.... hadde ca det samme problemet med far cry når eg fekk XFX 6800GT... til far cry søk på google etter: FarCryPatch_v1.3_t den skal fikse bugsene i det spillet! og til bf2 installer den nye Patch 1.3 ;)

Endret av MuD
Lenke til kommentar

Har nettopp hatt hjelp av en kompis til å sette opp pcen min. bygget pcen for 1 uke siden ca.

har ekte OS på, helt ferskt.

Har ikke noen form for patcher på noen av spillene. slet med nettet, så jeg har ikke fått oppdatert spillene ennå.

For filmenne som blir vist i spillene er kjempe bra. men introen til Nvidia osv.. hakker som bare det.. ser tydelig farge feil i tekstene, nesten som en VHS film som du har spilt inn og inn på.

Lenke til kommentar

Ok, du må iallefall forsøke patchene først, de fixer som regel problemet. Hvis ikke så får du vurdere de andre forslagene. (Reinstall, men det skal normalt ikke være nødvendig)

Patch fixet FarCry for meg i fjor. Jeg hadde trøbbel med BF2 tidligere også, men oppdatering til ny driver ordnet det.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...