Brimutten Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Har kjøpt meg Gainward PowerPack! Ultra/3400PCX XP VIVO-DVI-DVI - grafikkadapter - GF 7800 GT - 256 MB. Jeg trodde personlig at dette var et skikkelig godt kort. Hadde Ati Radeon 9800 XT 256MB før på en Dell dimension 8300, P4, 3.2Ghz, 19" lcd skjerm, 450X2 harddisker, 2GB ram. spilte spill som farcry og battlefield 2 som bare juling.. har aldri oppleved makan=) Men pcen jeg har idag, AMD 64, 3500+, 2.2Ghz, MSI K8I Sli hovedkort, 2 gb ram, yter ikke noen ting i spillene. det er rett å slett håpløst å se på..((her mener jeg skjermkortet...)) særlig på farcry, der helikoptrene svever over meg, ser du svære sorte firkanter som durer etter helikopteret som skal illustrere skygge. (dette er ikke skygge, min gode mann...) HÅPLØST Jeg nekter å spille noen spill.... orker det bare ikke... Har noen noen tips om hva som kan være galt/ forbedringer? eller rett å slett kaste det?!?!?!?! Endret 10. oktober 2005 av Brimutten Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Testa med nye drivere?? 7800 serien har hatt litt krøll med noen versjoner av drivere. Sjekk ut www.nvidia.com Lenke til kommentar
Brimutten Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Jepp, lasta ned driveren for en time siden... Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Tror nok att en frisk innstall av os og få oppdatert drivere hele veien løser problemet. Er jo ett bra kort du har kjøpt vis du bare får satt opp pc'en din riktig. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Patchet spillet? Det kan ofte løse mange problemer. Særlig Far Cry har store problemer med 6x00-serien, det merket jeg da jeg byttet fra Radeon 9800. Og du må endre på topicen din, for ellers kommer moderatorene. (Skriv f.eks " Grafikktrøbbel i spill med 7800GT") Lenke til kommentar
MuD Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) prøve og patche spilla.... hadde ca det samme problemet med far cry når eg fekk XFX 6800GT... til far cry søk på google etter: FarCryPatch_v1.3_t den skal fikse bugsene i det spillet! og til bf2 installer den nye Patch 1.3 Endret 10. oktober 2005 av MuD Lenke til kommentar
Brimutten Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Har nettopp hatt hjelp av en kompis til å sette opp pcen min. bygget pcen for 1 uke siden ca. har ekte OS på, helt ferskt. Har ikke noen form for patcher på noen av spillene. slet med nettet, så jeg har ikke fått oppdatert spillene ennå. For filmenne som blir vist i spillene er kjempe bra. men introen til Nvidia osv.. hakker som bare det.. ser tydelig farge feil i tekstene, nesten som en VHS film som du har spilt inn og inn på. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Ok, du må iallefall forsøke patchene først, de fixer som regel problemet. Hvis ikke så får du vurdere de andre forslagene. (Reinstall, men det skal normalt ikke være nødvendig) Patch fixet FarCry for meg i fjor. Jeg hadde trøbbel med BF2 tidligere også, men oppdatering til ny driver ordnet det. Endret 10. oktober 2005 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå