abze Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har nettopp installert windows 2000 og lurte på om noen hadde fine tips om bruk, og personlige instillinger, som fonter spes. Sliter litt, men har nå klart å forrandret fontene og farge på aktive vinduer, også ikoner på desktop. Sallan de hva grimme. Savner cleartype muligheten i xp, etter litt søk fant jeg ut at den muligheten ikke finnes i win2k Skal se om jeg kan forrandre fontene i opera, nesten uleselig noen ganger. Noen som har tips om hvordan jeg kan gjør noen andre fine forrandringer? Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du kan jo bruke Window Blinds, som fungerer på win 2000, ellers tror jeg du kan endre på ikonene ved å erstatte en fil, men det må du ikke spørre meg om . Lenke til kommentar
abze Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Noen av ikonene har jeg skiftet ut, ikke noe problem Takk for forslaget plexiglass, kjenner til win blinds, og gidder ikke prøva det igjen Hadde jeg hatt noen themes fra win me, kunne jeg kopiert de, og brukt de, men finner ingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå