Thombr86 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Lure på hvordan jeg skal få fraktet en bilmotor fra Måløy til Skogn på billigst måte... Har forhør meg med Nor-Cargo, og de skulle ha ca.1200 + mva til Trondheim, ++ for turen videre til Skogn, dette blir for dyrt, 1000-1200 hele turen skulle gå bra.... (Motoren koster bare 2000,- så +100% i frakt er uaktuellt) Er det noen som vet av billigere alternativer enn Nor-Cargo? Og som evt. frakter direkte til Skogn? Rute pr. bil, slik at dere vet hvor i landet vi befinner oss Gulesider kart Frakt med bil blir kostnaden ca. 1000,- + 1 døgn med kjøring... Lenke til kommentar
acon Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Billigste er vel uansett å hente den selv hvis du har mulighet.. Du kan vel igså forhøre deg med: *Posten (sikkert dyrt, for de frakter store ting også sant?) *Se på disse. Lenke til kommentar
eab Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det billigste (sett bort fra eventuell tapt arbeidsfortjeneste) er å hente selv, med mindre du klarer å huke tak i noen som skal kjøre denne strekningen og har plass til en motor. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har sendt en girkasse med Linjegods og da var ikke prisen så avskrekkende. Husker ikke sum men ta en tlf så får du pris. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Får ringe linjegods i morgen, om de ikke har gode priser, så henter jeg selv, blir å koste 1000,- - 1200,- minst, men pytt pytt, billigere enn å få det frakta... Eneste jeg sliter med nå, er å finne ledningsnett til motoren.... Har en mann på det Edit: liten forskjell på Girkasse og motor, ca 180kg pluss minus.... Endret 10. oktober 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Får ringe linjegods i morgen, om de ikke har gode priser, så henter jeg selv, blir å koste 1000,- - 1200,- minst, men pytt pytt, billigere enn å få det frakta... Eneste jeg sliter med nå, er å finne ledningsnett til motoren.... Har en mann på det Edit: liten forskjell på Girkasse og motor, ca 180kg pluss minus.... Linjegods er dyrt! Hurtigruta (eller er det det som er NorCargo?) har vært billig for mitt vedkommende. Og du får da noen til å kjøre deg til/fra Trondheim for bensinpengene? T'Weed Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Joa, men litt borasta penger å kjøre til trd. for å hente den, når jeg sparer 700 om jeg tar hele turen... Blr så jeg henter den selv :/ Lenke til kommentar
acon Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Joa, men litt borasta penger å kjøre til trd. for å hente den, når jeg sparer 700 om jeg tar hele turen... Blr så jeg henter den selv :/ GOD TUR! Endret 11. oktober 2005 av acon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå