Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Frakte motor på billigste måte, fra Måløy -> Skogn

Thombr86

Anbefalte innlegg

Lure på hvordan jeg skal få fraktet en bilmotor fra Måløy til Skogn på billigst måte...

Har forhør meg med Nor-Cargo, og de skulle ha ca.1200 + mva til Trondheim, ++ for turen videre til Skogn, dette blir for dyrt, 1000-1200 hele turen skulle gå bra....

(Motoren koster bare 2000,- så +100% i frakt er uaktuellt)

Er det noen som vet av billigere alternativer enn Nor-Cargo? Og som evt. frakter direkte til Skogn?

Rute pr. bil, slik at dere vet hvor i landet vi befinner oss :p

Gulesider kart

Frakt med bil blir kostnaden ca. 1000,- + 1 døgn med kjøring...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får ringe linjegods i morgen, om de ikke har gode priser, så henter jeg selv, blir å koste 1000,- - 1200,- minst, men pytt pytt, billigere enn å få det frakta...

Eneste jeg sliter med nå, er å finne ledningsnett til motoren.... Har en mann på det :p

Edit: liten forskjell på Girkasse og motor, ca 180kg pluss minus.... ;)

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
Får ringe linjegods i morgen, om de ikke har gode priser, så henter jeg selv, blir å koste 1000,- - 1200,- minst, men pytt pytt, billigere enn å få det frakta...

Eneste jeg sliter med nå, er å finne ledningsnett til motoren.... Har en mann på det :p

Edit: liten forskjell på Girkasse og motor, ca 180kg pluss minus.... ;)

Linjegods er dyrt!

Hurtigruta (eller er det det som er NorCargo?) har vært billig for mitt vedkommende. Og du får da noen til å kjøre deg til/fra Trondheim for bensinpengene?

T'Weed

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...