Jannis-15 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 hei, som dere sikkert har skjønt har jeg fått tak i unreal, men jeg får bare kjørt den i software... hvordan kan jeg sette den til D3D isteden? det er kjedelig å spille med 15 FPS... :sad: Takk for svar! [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-08-19 20:45 ] Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 hehe, glemte å nevne hvilken pc jeg har.. :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 du får d3d med 226f patchen som du finner på http://unreal.epicgames.com men eg anbefaler å prøve opengl heller siden du får rett contrast på bildet da contrasten er bare 50% av den den egentleg skulle vere i d3d. Ein liten feil som veldig få veit om Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 ok, hvordan får jeg openGL? samme patchen? Lenke til kommentar
John P. Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Jeg hadde samme probem med det gamle GeForce 1 kortet mitt. Har ikke spillt Unreal siden, så jeg vet ikke om det problemet ville dukke opp nå. Jeg hadde den siste patchen som er laget for spillet, men kunne ikke bruke noe annet enn software mode. Det viste seg at jeg måtte gå inn i Advanced Preferences/Engine/Direct3D(ellr noe i den duren - lenge siden...) og legge inn numrene for Vendor_ID og Hardware_ID manuelt. Klin umulig å finne dette for mitt kort på nettet, men heldigvis fant jeg disse tallene i et annet spill som bruker Unreal Tournament 'motoren', Deus Ex. Da jeg manuelt(spillet skal finne disse automatisk, men...) la inn disse tallene(som forteller spillmotoren hvilket kort du har, vil jeg tro), funka Direct3D helt fint. Rart men... Men du kan jo like gjerne prøve OpenGL som nevnt over. Tenkte bare jeg skulle nevne min erfaring, i tilfelle det skulle være aktuelt. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Quote: Den 2002-08-19 20:53, Jannis-15 skrev:ok, hvordan får jeg openGL? samme patchen? ja også laster du ned den siste opengl.dll fra samme sida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå