Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Jeg har skiftet navn på pc-en, den heter nå "admis". Men jeg skulle også gjerne ha skiftet navn på "docments and settings", denne har navnet mitt, og det er det navnet jeg registerte Windows med. Er det muligheter for at jeg skifte navn på "docments and settings" til admis. For når jeg åpner cmd så står det C:\Documents and Settings\Mitt Navn> og dette vil jeg da ha skifta. Eventuelt til bare fornavnet mitt, og ikke etternavnet, i og med at det innholder bokstaver som kun gjelder for Norge, og dette skaffer meg problemer, ta Battlefield 2 som ett eksempel.. EDIT: leif EDIT2: Eller er det bare høyreklikke på mappa, og velge nytt navn, så er problemet løst? EDIT3: Eller kan jeg opprette en ny administrator konto, og kopiere min nåværende brukerprofil inni ny konto? Er det mulig? Endret 10. oktober 2005 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tror det er såpass mange programmer som peker ut den standardmappen Documents and Settings at det heller blir mye jobb. Tror det enkleste er å redigere eller lage en windows cd og velge målveien et annet sted under ny installasjon av Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå