RedZpider Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 vurderer å kjøpe meg maxi tower siden jeg skal ha så mye inn i et kabinett og med tanke på at det blir letter nedkjøling med mer luft rundt osv. men har hørt at maxi tower bråker mer enn midi tower siden det er større. er dette sant? er det noen bakdeler med maxi tower som gjør det bedre å velge midi? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 vurderer å kjøpe meg maxi tower siden jeg skal ha så mye inn i et kabinett og med tanke på at det blir letter nedkjøling med mer luft rundt osv. men har hørt at maxi tower bråker mer enn midi tower siden det er større. er dette sant? Eneste grunn til at et maxi tower skal bråke mere enn et midi tower, må eventuellt väre at det blir montert flere vifter i den . Man kan jo alltids fjerne en vifte eller to visst man syns kabinettet stöyer for mye! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Altså, som sagt, lage ikke selve kabinettet lyd hvis du trodde det, det er det viftene som gjør...Du velger selv hvor mange og hvilke vifter du bruker, og dermed bråket... Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det kan jo bli mer resonans og gjenklang i et større kabinett. Ihvertfall hvis det ikke er stivet opp skikkelig. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nei det gjør det ikke. Velg ett kabinet av god kvalitet men litt tykkelse på chassi. Har 3 stykk Aopen fulltower og syntes disse er bra og fine og bygge i. Men mange syntes att dem er litt kjedelig og liker kabinetter med litt bling bling. Smak og behag. Lenke til kommentar
RedZpider Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 ok da er det trygt for meg å kjøpe dette som jeg har siklet over lenge: http://www.lian-li.com/Product/Chassis/S_V...C-V2100plus.htm mm.. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 I et kabinett av godt material så vil lyden dempes bra. Om man vil dempe lyden så er dempematter et alt. Men skal man ha gode støymatter koster dette som regel litt. Støydempningsmattene fra MIST koster rundt 400kr men så er det omtalt på microplex siden godt om at de skal være god mot støydempning. (Les mer på microplex) Har selv et sånt billigsett til 90-100kr og det var vel ikke av de beste og hjalp vel heller mindre. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 ok da er det trygt for meg å kjøpe dette som jeg har siklet over lenge: http://www.lian-li.com/Product/Chassis/S_V...C-V2100plus.htm mm.. Det skal nok gå greit ja... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 ok da er det trygt for meg å kjøpe dette som jeg har siklet over lenge: http://www.lian-li.com/Product/Chassis/S_V...C-V2100plus.htm mm.. det skal være ganske så stille tror jeg.. med mindre du stapper det fult av delta vifter.. går som sagt å anskaffe støy dempings matter med det koster litt.. .. du kan eks kjøpe en vifte styring så du kan kontrolere viftene dine etter hvor mye de skal bråke(og blåse).. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Kommer jo ann på hva du setter inn der da.. Og om kabinettet har tjukke dører,Materiaer blir det ikke så mye støy.. Legger du inn støydempningsmatter og silent-x vifter.. Muligens vannkjøling og da.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 ok da er det trygt for meg å kjøpe dette som jeg har siklet over lenge: http://www.lian-li.com/Product/Chassis/S_V...C-V2100plus.htm mm.. det skal være ganske så stille tror jeg.. med mindre du stapper det fult av delta vifter.. går som sagt å anskaffe støy dempings matter med det koster litt.. .. du kan eks kjøpe en vifte styring så du kan kontrolere viftene dine etter hvor mye de skal bråke(og blåse).. 4990881[/snapback] med vankjøling får du det helt" tyst".. men det koster dog litt og er store sjangser for lekasjer osv.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Setter du inn litt dyre støydempingsmatter, silent-x vifter og ikke har kabinettet rett ved siden av ansiktet ditt går det vel bra. Desuten sitter JEG skjelden forran pc`en uten musikk.. Det er jo opp til deg da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå