hylo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 -Tekster som omhandler død / gjerne anti relgiøst også Kos. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Død i fra en filosofisk synsvinkel og kritikk av relegion("SATAN SATAN SATAN!" er ikke kritikk) er jo heller ikke å forakte nei. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 ...og puling av innvoller. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Død i fra en filosofisk synsvinkel og kritikk av relegion("SATAN SATAN SATAN!" er ikke kritikk) er jo heller ikke å forakte nei. La meg sitere darklyrics.com Capricornus Rex in tenebrisI long to feel the dark caress Of your cloven hooves; I seek the loving warmth of your anus As I place my worshipful Lips about your teats. We hate, and so we gather By the light of the moon; The art of veneficium... This we learned from you... To make them grieve in their lord, Their redeemer in flames Fanned by the scorn of the children Who now curse his name. Sire of sin, You embody me Undivine... To you we congregate; None so vile, Your magnificent Crown of horns Inspires deeds maleficent. Destroy the parasite [x3], Destroy Jesus Christ. They'll crawl in their perdition, The righteous will be lost Where gutted angels lie fucked... Beneath the feunral cross; We'll dig them a mass grave soon, And bring to their knees Those who would have rescinded The laws of disease. "The children have turned", The cherubs wail, As anticross triumphs Where the cross has failed. Hell-spawned majesty, we eagerly Await the advent of the Next millennium When you will return with a swarm from Beyond to claim your carnal Lost dominion. Pardon, please, the narrowConfinement of your limbs; Unfortunately, it's necessary For your correction; Shriek to your heart's Content, if you wish; I promise you pain and Nightmares, in that sequence. Permit me to introduce you to "Tuesday"... I favor her, this pretty blade So tall and fine; Hatred and violence are not Our ways, but firm we are; Squirming is useless, so is this Colon, cry for me. Svelte is implement, Its gentle caress lets you Bleed; its subtle curvature Dancing, deeply slit your guts. It's for your own good; You need guidance, I provide; What is your pleasure? This is Mine; A welcome change! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Slit your guts? Blir som en heavy-duty versjon av cut yourself... *kremt* EMO *host* "I seek the loving warmth of your anus" Alltid visst at tr00ness og homofili har gått hånd i hånd, bare se på Euronoymous... EDIT: Tar jo ikke tekstene på alvor, måtte bare tulle litt. (Noe som strengt tatt er offtopic, men littegrann må da gå ) Endret 10. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Fetish for horror, brought them to me.Frenzied and impaled, All the blood is sickening. Hands soaked with vomit. Torture is my need. Punctured and murdered. From their screams upon I feed. Enraptured, by my capture. Purged and probed, one last fuck. Anal skewer, frozen in your misery. I procure, killing is my tendency. Lie and wait-for what I'm going to do to you. Wretched in pain for all the deeds I'll put you through. Blood will spill-taking life so easily. Make you still-dying death so violently. Sodomy-engorging assholes with my shaft. Impatiently-I'll await your final breath. Strapped the bodies gored besides me. Twitching, pulsate, writhing, fighting, Violating, penetrating! Bludgeoned disfigured holes remaining. Fetish for horror, brought them to me. Frenzied and impaled All the blood is sickening. Hands soaked with vomit. Torture is my need. Punctured and murdered. From their screams upon I feed. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ikke ta de tekstene på alvor, banda som spiller de sangene gjør det ikke så hvorfor skal du? Cannibal Corpse sine tekster er helt hysteriske. Iaf. på de første platene. Alive alone now that they've gone dead but unburiedI've seen it unfold, terrible scenes of agony Eyes in the darkness Echoing their madness The sights that have passed before them Watching as though it has never happened Now I only listen to what is not spoken Murder, hatred Anger, Savage Killings I have caused more than can be counted orgies of sadism And sexual perversion Virgin Tied to my mattress Legs spread wide Ruptured bowel, yanked From her insides Devirginized with my knife Internally bleeding Vagina, secreting her blood-wet pussy I am eating on her guts I am feeding Mutilated with a machete I fucked her dead body The first and last Your life's only romance My knife's jammed in your ass As you die you orgasm Pass on to the dead Nerve trembling convulsions No longer looking human I never see them, but I know they're there Locked in my subconcious Obscene memories I thought I'd forgotten Haunting unrealities Tear at me Hold her arms Her mouth taped shut Screams unheard Out pour her guts Layers of flesh peeling away Languish in your own decay descriptions of my killings bone chilling Terror, tear, her Virgin cunt Virgins are my victims Their tight interiors I explore Sharpened utensils of torture Now inserted inside of her Sex organs extracted for eating On her liver I am gnawing Forbidden lust for guts Ripped from her cunt Tears of blood cry down her thigh I ram my fist inside her hole From her crotch piss now flows Rectum filled with shit I fucked her emptied body Until she became stiff Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Cannibal Corpse er bare lattelig. Leste igjennom tekstene dems og med en sang som heter "Necropedophile" hva kan du forvente? Aldri blitt så kvalm i mitt liv. (For de som har mage til å lese den så kan de bare gå inn her: Necropedophile) Kunne noen komme opp med noen skikkelig gode band og/eller album sånn at jeg kan få skaffa litt? (hos platekompaniet så klart ) Torstein Edit: han der Leif-kisen kom å kosa seg litt her i teksten min, Edit2: Selfølgelig kom han på nytt. Endret 11. oktober 2005 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Yyrkoon - Occult Medicine. Fet death/thrash metal. Smakebiter fra plata: Doctor X Surgical Distortion Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Sick thoughts run through my head as I stareAt the dead, over and over, I can't escape I begin the dead sex, licking her young, rotted orifice I cum in her cold cunt, shivering with ecstasy for nine days straight I do the same She becomes by dead, decayed child sex slave her neck I hack, cutting through the back I use her mouth to eject den teksten er så grotesk at den blir komisk Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Yyrkoon - Occult Medicine. Fet death/thrash metal. Smakebiter fra plata: Doctor X Surgical Distortion 5001549[/snapback] Yyrkoon röska ! Hørt noe på Myrkskog btw ? Superior Massacre albumet er genialt ! np : Myrkskog - Over TEH gore Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Sick thoughts run through my head as I stareAt the dead, over and over, I can't escape I begin the dead sex, licking her young, rotted orifice I cum in her cold cunt, shivering with ecstasy for nine days straight I do the same She becomes by dead, decayed child sex slave her neck I hack, cutting through the back I use her mouth to eject den teksten er så grotesk at den blir komisk 5001772[/snapback] Slike tekster blir aldri komiske. Fortell meg hvor de folka holder til, så skal jeg reise dit og drepe dem, alle sammen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Wtf? O store Mann som tar slike tekster på alvor, la meg slikke dine føtter! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Alle må da få lov å skrive om fritidssyslane sine. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Sick thoughts run through my head as I stareAt the dead, over and over, I can't escape I begin the dead sex, licking her young, rotted orifice I cum in her cold cunt, shivering with ecstasy for nine days straight I do the same She becomes by dead, decayed child sex slave her neck I hack, cutting through the back I use her mouth to eject den teksten er så grotesk at den blir komisk 5001772[/snapback] Slike tekster blir aldri komiske. Fortell meg hvor de folka holder til, så skal jeg reise dit og drepe dem, alle sammen. 5071456[/snapback] HAHAHA. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Slike tekster blir aldri komiske. Fortell meg hvor de folka holder til, så skal jeg reise dit og drepe dem, alle sammen. 5071456[/snapback] Du kan heller kanalisere din frustrasjon gjennom å skrive en tekst hvordan du lemlester disse ugudlige personene, for så å urinere på de og tvinge de til å se en episode av fjernsynskjøkken med fargekontrasten skrudd opp til migrenenivå, for deretter å drepe de, kverne de opp og selge de som wienerpølser med ekte knekk. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Wtf? O store Mann som tar slike tekster på alvor, la meg slikke dine føtter! 5071476[/snapback] Hvorfor da synge om slike ting når man ikke har noe til felles med dem? Veldig mange band synger om sine følelser, og hvordan de er, etc. Å høre på dem ser jeg heller ikke på som noe mindre snodig, om man ikke er en sånn person. Jeg hører egentlig bare på musikk jeg kan identifisere meg med. Derfor blir nok ikke Cannibal Corpse noe for meg. EDIT: Du kan heller kanalisere din frustrasjon gjennom å skrive en tekst hvordan du lemlester disse ugudlige personene, for så å urinere på de og tvinge de til å se en episode av fjernsynskjøkken med fargekontrasten skrudd opp til migrenenivå, for deretter å drepe de, kverne de opp og selge de som wienerpølser med ekte knekk. Nei, da havner jeg på deres nivå, altså på bunnen. Endret 28. oktober 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Nå kan du jo se på alt "gore" greiene som metaforer for nihilisme... (Hvis det var mening du var på jakt etter.. vent... nihilisme.. ...hmm.) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Nihilisme? Har ikke peiling på hva det er engang. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Nihilisme? Har ikke peiling på hva det er engang. 5071678[/snapback] nihil|is'me -n (fra ty., av lat. nihil 'ikke noe') 1 filos: oppfatning som fornekter alle verdier og normer og framhever at tilværelsen er meningsløs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå